אז זהו, אחרי מפח הנפש של העונה שעברה, גולדן סטייט ווריירס החזירה לעצמה את תואר האליפות עם ניצחון 120-129 במשחק מספר 5 באורקל ארינה ו1-4 בסיכום הכללי מול קליבלנד קאבלירס. קווין דוראנט הצטיין עם 39 נקודות וזכה בתואר ה-MVP של הגמר. סיקור של עידן עופר יעלה בקרוב.
*
ימים של אליפות.
הרבה מילים שפכנו על הסדרה בין 2 הקבוצות הכי טובות ב-NBA,
והלילה הן נפגשות למשחק, שבסיומו, כנראה שתהיה לנו אלופה חדשה.
אין יותר מדי מה להוסיף,
אבל בכל זאת –
2 הסנט שלי.
טרנס היל (AKA אף-אחד) מספר להנרי פונדה (AKA ג'ק בורגארד) סיפור שסבא שלו סיפור לו בילדותו.
היו היה גוזל קטן, שעוד לא ידע איך לעוף. פעם אחת, בערב חורפי (קיץ של סן פרנסיסקו???) קפוא במיוחד, הוא מעד, ונפל מהקן, כל הדרך על הקרקע הקפואה.
והגוזל הקטן מתחיל לצייץ בקולי קולות "ביפ, ביפ, ביפפפפ!"
בגלל שקר בחוץ, והוא כמעט קפא.
למזלו, משום מקום באה לה פרה, ראתה אותו, וריחמה עליו.
היא הרימה את הזנב שלה, ו-ספלאש!!!
היא מפילה פאי חרא גדול וריחני.
עכשיו, בתוך החרא, כבר לא כל כך קר.
אבל הגוזל, הוא עדיין לא מרוצה. אז הוא מצפצף "ביפ, ביפ, ביפפפפפ!"
חזק יותר מתמיד.
זאב הערבות הרשע שמע את ההמולה, והגיע לבדוק על מה הרעש.
הוא ראה את הגוזל, שלח את כף ידו, ושלף את הגוזל מפאי החרא.
בזהירות, הקיוטי ניקה את הגוזל מהלכלוך,
ואז –
ובביס אחד בלע אותו.
מוסר ההשכל של הסיפור?
לא כל מי שמחרבן עליך, מנסה לפגוע בך.
ולא כל מי ששולף אותך מהחרא – מנסה להציל אותך.
והכי חשוב?
אם אתה שקוע בחרא, תשתוק…
ואיך כל זה קשור לפיינלס?
אולי הציפור הבכיינית היא לברון?
(אף אחד לא משחק איתי…)
ואולי הפרה שחרבנה היא גילברט?
(פרה שמחרבנת זהב, אולי…)
ואז יוצא שהקיוטי הרשע הוא דוראנט!
או שאולי –
הציפור הבכיינית.
הפרה.
הפאי שהפרה הכינה.
הקיוטי הרשע.
היות ויש עוד כמעט 12 שעות עד למשחק,
אז בבקשה –
נושא חדש ומקורי לדיון!
(כי אי אפשר לסבול יותר את איש, הבן הממזר, והמוזר המזוקן, מתווכחים בלופ אינסופי על השיפוט…)
גולדן סטייט ווריורס – קליבלנד קאבלירס (3 – 1 לגולדן סטייט בסדרה)
(04:00 לפנות בוקר)
2 הקבוצות מגיעות עם סגלים מלאים ובריאים למבצר של גולדן סטייט.
השנה בפלייאוף גולדן סטייט לא הפסידו באפילו משחק בית אחד.
6 מ-8 משחקי הבית שלהם בפלייאוף הסתיימו בפער דו ספרתי,
4 מתוך אותם 8 משחקים נגמרו ביותר מ-20 הפרש.
השאלה הגדולה היא איזו קאבס נראה הלילה משחקים?
הקבוצה שקבעה שיא פיינלס עם 24 שלשות,
או הקבוצה שהפסידה את 2 המשחקים הראשונים בסדרה בהפרש ממוצע של 20.5 נקודות?
שאלה נוספת שצריכה להישאל –
האם הקאבס יכולים בכלל לשחק טוב יותר?
במשחק 4, ברבע הרביעי, היו רגעים שנדמה היה שגולדן סטייט מסוגלים לחזור למשחק.
הפער ירד ל-11 נקודות בלבד,
ועבור גולדן סטייט, 11 נקודות, זה פער שנעלם תוך 2 דקות.
וכאשר לוקחים בחשבון שבשורות הקאבס כל 3 האסים + הקלעים הגיעו לשחק,
בעוד שבשורות גולדן סטייט זה היה רק דוראנט מ-4 המופלאים שכיכב –
המסקנה היא שצריך צרוך מקרים מיוחד בשביל שהסדרה תחזור לקליבלנד.
המפתחות שלי למשחק הלילה:
גולדן סטייט.
הם צריכים לשוב ולשמור חזק על הקלעים, ולתת ללברון ללכת כמה שיותר עם הראש בקיר.
דוראנט אולי לא יכול לעצור את לברון, אבל הוא הראה שבאחד על אחד, הוא לפעמים מצליח לעצור אותו, ויש לו כבר כמה חסימות יפות על לברון בסדרה.
אז אולי לברון יגיע שוב ל-30+ נקודות שלו, אבל ללא הנקודות מה-3,
הקאבס יתקשו מאוד לסיים משחק עם יותר נקודות משל גולדן סטייט.
נקודה שנייה –
סבלנות. לחזור למשחק המסודר, המשחק שמאפשר להם לשלוט בקצב, להימנע מאיבודים, ולהגיע לזריקות נוחות.
במשחק 1 גולדן סטייט שיחקו כדורסל חכם, אם מינימום איבודי כדור, ואם מקסימום ניצול המבטים הפנויים שנוכחותו של קרי מבדרת לחבריו לקבוצה.
והכי חשוב –
לא להיגרר לפרובוקציות, ולא ליצור פרובוקציות.
הבלגן שעל הפרקט, הוא עושה טוב לקאבס. מאפשר להם להחזיר אוויר לריאות, מאפשר להם להתארגן בהגנה.
משחק עם פחות עצירות יאפשר לקבוצה להמליח יותר בקלות לכפות את קצב המשחק שהם מצטיינים בו, ויאפשר להם להתיש (שוב) את לברון לפני הרבע האחרון.
קליבלנד.
ריבאונד התקפה. הקאבס היו אמורים להנות מיתרון ברב' ההתקפה.
עד עכשיו, למעט תחילת הרבע הראשון של משחק 3, גולדן סטייט מובילים בגדול במאבק על ריבאונד ההתקפה.
הקאבס צריכים ש-2 גבוהים יתקפו את ריבאונד ההתקפה –
תומפסון לבדו פשוט לא מספיק.
זה דורש המון משמעת בהתקפה (על מנת שהגארדים יספיקו לחזור מהר מספיק להגנה),
וזה דורש מלאב או מלברון, לשחק פחות בפרימטר, ולתקוף יותר את הסל.
ב-2015 השיטה הנ"ל עבדה מצויין במשך ה-3 משחקים הראשונים.
פיזיות.
ברוב מוחלט של משחקי הקאבס העונה, הם היו הקבוצה המוכשרת יותר על הפרקט.
ובכדורסל, משחק קשוח משרת טוב יותר את הקבוצה הפחות מוכשרת.
2 משחקים עברו עד שהקאבס הבינו שהם צריכים לשדרג את הפיזיות שלהם,
שהם הקבוצה הפחות מוכשרת.
במשחק חוץ בגולדן סטייט –
אין לקאבס סיכוי אם הם לא ילחמו על כל חסימה, ועל כל חדירה לסל.
איבודי כדור.
כדורים חוזרים בהתקפה זו דרך אחת להשיג את היתרון הנחוץ במספר הפוזשנים בשביל לצמצם פער איכות.
הדרך השנייה היא לנצח את הקרב על איבודי הכדור.
הדרך לעשות זאת היא קודם כל לשחק כדורסל אחראי. בלי מסירות מטופשות מאחורי הגב, בלי ניסיונות לא הגיוניים למסירה על כל המגרש.
דבר שני, ללחוץ את קווי המסירה. אסיסטים הם החמצן של גולדן סטייט. זו קבוצה שמרבית הסלים שלה מגיעים אחרי מסירה.
המשמעות היא שמשתלם ללחוץ את קרי בדאבל טים, גם במחיר של סלים קלים של גבוהי גולדן סטייט (כאשר הוא שובר את הלחץ, הוא יודע למצוא נהדר את הגבוהים חופשיים מתחת לסל).
בגלל שהימור שכזה משמעותו –
הגדלת הסיכוי לאיבוד כדור בזמן הנעת הכדור, עייפות של מובילי הכדור, והרבה פחות שלשות קלות.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הפתעה.
ג'ק בורגארד מנצח את ה-WILD BUNCH
ה-FMVP האמיתי
———————–
לא משנה מי תנצח הערב (אינשאללה הרעים מהמפרץ) ומי יזכה ב-MVP של הגמר (דוראנט), ה-MVP האמיתי חייב להיות לברון.
אם לא יקרה שום דבר מפתיע, ולא משנה מי תהיה האלופה, הוא ככל הנראה יסיים את סדרת הגמר עם ממוצע טריפל דאבל (לראשונה בהיסטוריה?). מדהים.
האמת שאני בWIN-WIN במשחק הערב.
ניצחון של גולדן סטייט ואני מבסוט
ניצחון של קליבלנד וזכיתי בעוד ארוחה.
לדעתי הכל תלוי באיזה קרי נראה.קרי של השלושת משחקים הראשונים וגולדן לא תתקשה,קרי של המשחק האחרון וקליבלנד בהחלט יכולים לקחת.
תודה גיא.מי שלישיית השופטים להיום?
בכל מקרה לא מתכוון לראות הלילה.אני אראה בבוקר בנינוחות אם הוורירס ינצחו
תהיו רחמנים לממזר להייט ליניב שי טריפלדאבל ואפילו למצטרף החדש.הנסיך ממפרץ חיפה
הוא הנסיך מקטאר
worrier יקר שלי :
דני קרופורד
אד מלוי
דריק סטפורד
אני תמיד דואג-worry
איזה כיף שגיא כותב את הפריוויו האחרון של העונה!
ובזה אני מתכוון כמובן שגולדן תנצח ומוכן לשים את כל המוניטין המפוקפק שלי כמהמר על זה. הווריירס ב16. אפשר ללכת לים.
יאיר – תחזור בך מהיר, המוניטין שלך בחיזוי באמת מפוקפק . למה לא תלמד מגיא ? תכתוב שזה של קליבלנד.
יאיר, אתה כותב נהדר בעל חוש הומור, ספונטני ורגיש אבל בתור מהמר, כדברי דריימונד גרין, doesn't seem to be the sharpest gambler around.
תזכורת טרחנית שלי- יאיר הימר על טורונטו ואטלנטה בגמר המזרח.
😉
והם הגיעו לא?! אטלנטה ב2015 וטורונטו ב2016
ענק
🙂 תגובות כיפיות
מעולה
אני מזדהה שמתי את הספרס והוויזארדס בגמר הליגה..
תודה
תודה על הפריוו, האמת היא שאיו חדש תחת השמש,זה הפלייאוף החמישי שאני רואה תוך כדי שיטוט בהופס. כל סדרת גמר זה אותו דראעק מבחינת תלונות על שיפוט הדבר היחיד שמשתנה זה זהות השחקנים. זאת גם הסיבה שאני כמעט לא נמצא בבלוג. אנשים במקום להנות מכדורסל משובח, ארבעה סופרהירוז על הפרקט נאבקים עם כל מה שיש להם ,מתמקדים בטעויות שיפוט זניחות לרוב. כל הקונספירטורים יוצאים מהחורים, זורקים הצהרות חסרות כל הגיון וביסוס. ממש מבאס. אנשים ,תהנו מסדרה חד פעמית עם שחקנים חד פעמיים . מעולם לא היה שחקן אול אראונד כמו לברון. מעולם לא הייתה מכונה התקפית מושלמת כמו kd, , אף פעם לא ראיתי תופעת טבע כמו קיירי אירווינג,נראה כאילו מדובר באיש גומי שכדור מולחם לו ליד,אסתטי כמו מים זורמים.קרי- קלע היסטורי שבזמן שמישהו נורמלי ממצמץ הוא משחיל שלשה מטווחים חסרי הגיון או תקדים. אפילו שחקני המשנה מדהימים לאב ששואב כל ריבאונד בסביבה וקולע משלוש כמו גארד,תומפסון שיכול להשמיד קבוצה בדקה וחצי ועוד ועוד. תהנו מכדורסל תפסיקו לנסות להראות כמה אתם צודקים וחכמים.
+1000000 למוש השור
מסכים עם כל מילה
תן לי להבין מבחינתך הנאה נגיד מהבלוג זה אם כולם כל הזמן יסכימו אחד עם השני ויגידו על כל מהלך וואו מדהים הלברון/דוראנט/קרי הזה לא יאמן.אני מודה לאלאוהים שזכיתי לראות אותם???
אני לא יודע לראות משחק שבו הכוכב הראשי זה השיפוט(ואני לא נכנס בכלל לטובת מי השיפוט אלא על כך לדוגמא שהרבע השלישי ארך 1.08!!!)
לי זה הורס את ההנאה ואם יש לי איפה לשפוך את הטרוניות אז אני מברך על כך.
ובכל מקרה על מנת שיותר אנשים יוכלו להנות מהבלוג הסטרילי.אני מתכוון להיות רק ברוחי היום בבלוג החי.
לא יניב, לא צריך להגכיח את התגובה שלי גם אם אתה לא מסכים. בלוג מאוזן שגם מתלונן על שיפוט ברמה סבירה, מדבר לדוגמא על ניתוח מצ'אפס בזמן אמת, שינויים שהקבוצות יכולות לעשות, שינויים מהמשחק הקודם וכהנה וכהנה , כמו שקורה אגב לא מעט במהלך העונה הסדירה כשהכל פחות אמוציונלי. אם הרעיון שלך לבלוג איכותי זה 95 אחוזים הטלת רפש בשופטים, תיאוריות קונספירציה הזויות וניבולי פה אז שיהיה לך בכיף.
נ.ב -השיפוט היה מזעזע במשחק האחרון עם טעויות ומשיכת זמן גם לדעתי. האם היה לזה מקום לתפוס 95 אחוז מהשיחות? לדעתי לא.
לא התכוונתי להגחיך או להעליב אותך. פשוט אני לא מבין מה אתם רוצים זה הפיינלס יש כל הזמן אמוציות מעבר לרגיל. כל אחד פורק על אשר ליבו. כל עוד אין קללות וזה ברוב המקרים לא גולש לפסים אישים. אני לא רואה את הבעיה ושוב אין לי בעיה גם לא להשתתף בבלוג. במהלך השנה אני כמעט לא משתתף אז לא יקרה לי כלום גם עכשיו
אבל למה לקחת אישית? בכלל לא חשבתי עלייך כשכתבתי את זה, אין לי בעיה גם עם אמוציות,טראש טוק ומה שבא לך אבל הדבר האחרון שמדברים עליו בבלוג החי הוא כדורסל. לא היה לך נחמד אם לדוגמא אסי היה נותן את זווית המאמן תוך כדי המשחק והיה נפתח דיון על זה? או ימית היה נותן זווית על החלטת שיפוט והיו מדברים על זה? אני האחרון שאהיה נגד טראש טוק ותלונות על שופטים אבל המינון דפוק לגמרי.
בדיוק.אני מוציא קיטור באתר אבל מעולם לא קרה שדיברתי לא יפה אל אחד הגולשים באתר וגם לא יקרה
מוש, כאחד המובילים של ההתנצחות הבלתי פוסקת בכל הנוגע לשיפוט –
התנצלותי הכנה.
גיא ,אני מצטרף לכל התודות ,תמיד תענוג לקרוא אותך פוטבול או כדורסל או סתם טורים ,עשית יחד עם כל שאר הכותבים כאן עבודה ע-נ-ק-י-ת
מעולה .
הבנתי שאתה איש הmma באתר , אולי אתה יכול להדגים את הבעיתיות של שיפוט עי דוגמא מהתחום ?
מה שעולה לי בראש זה הוילר נגד סאקו .
יכול להראות לאנשים איך כל החלטה יכולה להתפרש בכל צורה בתחום שלכאורה נראה הכי קל לשיפוט .
לצערי אני כבר לא ממש חזק ב MMA, אבל אני חושב שבכל ספורט בעיות השיפוט זהות:
1. אנחנו הצופים, לא מכירים טוב מספיק את החוקים אבל בטוחים שאנחנו אשפי חוקה.
2. המשחק נהיה מהיר יותר ויותר, השופטים לא. בעיקר כשהם מתבגרים
3. מצלמות :הרבה ,בכל זווית באיכות מטורפת.
יש עוד כמובן הרבה גורמים, אבל אנחנו מצפים שהשופטים יחליטו בשבריר שניה החלטות שלנו לוקח להחליט 5 דקות אחרי שראינו עשר פעמים מחמש עשרה זוויות. הם בני אדם,כשרואה חשבון עושה טעות מישהו יפסיד כסף,כשמנתח עושה טעות מישהו מת, כששופט כדורסל עושה טעות הבלוג נהיה חרא.
שוב מעולה
הבאתי את הדוגמא הזו כי
1.כל פרשנות של ההחלטה לגיטימית באותה מידה .
2.כל מה שהתפתח כתוצאה מאותה החלטה , שגרם לכך שהיה אפשר בדיעבד לקבוע בפסקנות אם ההחלטה היתה כשרה או לא .
להנות מהמשחק" הקמפיין שפתחתי בו נושא גלי הצלחה לפעמים.
🙂
אתה הווייב החיובי של האתר.
תודה
+1e+9
תודה על העצות.
יש אישור לגשת לשירותים אחרי הרבע הראשון?
מספר 1 או 2?
😉
לגמרי!
מלקטים תגובות טובות בלחץ בזמן הבחור.. , גם אני שנים פה והריטואל של השיפוט חוזר על עצמו כל פעם לכיוון אחר.
למרות שאני רוצה שהווריורס יקחו, לא יכולתי שלא להנות מתצוגות הכדורסל המדהימות של קיירי ולברון.
מוש, אתה ה- MVP האמיתי.
איתך בכל מילה. אני פשוט נהנה מכדורסל טוב.
תודה 😊
גדול
+100
תודה על עונה מלאה של פריוויויים. מבחינתי שיהיה משחק טוב ושהטובה תנצח.
גיא אחלה פריוויו .
עידו חבל שאתה לא קם לראות היסטוריה בזמן אמת .
מזל שאצלי המשחק משודר בשעה נורמלית 🙂
אין שום כח בעולם שיכול לעצור אותנו
חסר ללוחמים שהתשובה לשאלה שבכותרת תהיה שלילית…
במקרה כזה יהיה גיים 7 ובגיים 7 הקאבס ינצחו. מ.ש.ל
"ג'ק בורגארד מנצח את ה-WILD BUNCH"
סליחה על הבורות ועל חוסר הזמן לצפות בסרטון כדי להבין את הקונטקסט, מי זה מי?
גם אני אבוד
האלוף המזדקן שיוצא לקרב נגד "הבלתי מנוצחים"?
https://www.youtube.com/watch?v=hkCqSHwhKVg
(בסרטון – קיירי בעוד מופע של זריזות ווירטואוזית)
בקיצור, אתה מהמר על קליבלנד.
זה מתאים לך בול:
https://www.youtube.com/watch?v=XfaukxZB0UU
https://www.youtube.com/watch?v=xxFHOeMCSxU
את "איש" וכמוהו אפשר לסבול בכל מקרה ללא קשר לדיון זה
האמת , אני משקשק מפחד. יש לי פלאשבק משנה שעברה וחשש גדול שנעשה במכנסיים. כתבתי כאן בעבר שלדעתי אני האוהד הכי ותיק של הווריורס בארץ ( אלא אם מישהו אחר מודה באשמה ), כבר שלושים שנה עוד מתקופת סליפי פלויד וג'ו בארי קרול. שנים היינו מהנמושות בליגה עד שהגיע דון נלסון והפיח חיים במפרץ. שלישיית Run tmc היתה בעלת פוטנציאל גדול להגיע הכי גבוה וכמובן כל המשיגענרס שהצטרפו ( סטיבן ג'קסון, לטרל ספירוול .. ) שהביאו משהו אחר . עד שהגיע סטף קרי , מי שהיה הפנים של גולדן סטייט היה כריס מאלין הגדול אבל לא זכה להניף גביע. אז אחרי הזכייה לפני שנתיים והנפילה לפני שנה ,שוב מגיעה הזדמנות ענקית לעשות את זה שוב והפעם באורקל ארינה . אני מקווה שסטיב קר לא יגיד לשחקנים " לכו ליהנות ",אלא יפיח בהם רוח קרב שהיום או לעולם לא. שיהיה לכם ויצירתי וייתן למגי וקלארק יותר דקות . הרבע הראשון הוא קריטי , אם קרי ייכנס למשחק מהר אני אופטימי . כשסטף טוב , כולם מסביבו יהיו טובים . לא משנה לי מי הmvp . מצידי קוון לוני.. אני רוצה מצעד אליפות ברחובות אוקלנד עוד השבוע !!!
אני לא יכול להסכים יותר עם המשפט הזה שכתבת "אני מקווה שסטיב קר לא יגיד לשחקנים " לכו ליהנות ",אלא יפיח בהם רוח קרב שהיום או לעולם לא."
זה צרם לי כששמעתי את זה עוד לפני תחילת המשחק.
אמן ואמן למשפט הסיום .
אוהד אמיתי !!!!
בשביל אוהדים כאלו , השחקנים "יתאבדו" על המגרש .
הענין הוא שפה באתר אתה קול קורא במדבר .
מבין אותך לגמרי. אמנם יש ארבעה סטארים בקבוצה, ולכולם נסיון בפיינלס, אבל כולם סאבג'ט לשבירה מנטלית אם המטוטלת תיטה לכיוון קליבלנד. ולא נראה שבמקרה כזה סטיב קר הוא הגורו שיעצור את המפולת. מקווה שהלילה יגיע למשחק סחי לגמרי (ואולי עדיף שיחטוף כאב גב וסגנו יעשה את העבודה).
הגולדנים צריכים היום מאמן כמו פיני גרשון שמזהה חולשות ויורד עליהן בכל הכוח.
משהו כמו גמר היורוליג בתל אביב 30 הפרש ומשיכים לשחק חזק
+1
דיוויד בלאט גם מנהל משחק בינוני אבל יודע להכין קבוצה מצויין
פיני גרשון הוא חפיפניק בהרבה נושאים שקשורים לאימון אבל בניהול משחק תמיד היה מספר 1.בגלל זה הם השלימו אחד את השני כל כך טוב.משחק כזה אני מעדיף את גרשון על הספסל מאשר כל אחד ממאמני הנבא
הגולדן רטריברס זקוקים היום לפיטבול על הקווים. קר חשוד כפג.
חחח גולדן רטריבר
+1, מה זה לכו לכייף? בזמן שטיירון לו מוציא משפטים כמו "צריך להעיף אנשים לפרקט" קר מחייך עם לברון ואומר לכו להנות כאילו זה יום כיף בג'ימבורי.
זה נכון אבל הצד השני של המטבע זה שגודלן סטייט היא קבוצה מיוחדת שונה מכל קבוצות העילית שהכרנו מבחינת האישיות של השחקנים שלה והדינמיקה ובהחלט יש מצב שבשביל שגולן יתנו את המשחק הטוב שלהם הם צריכים להיות משוחררים. שקרי לא יפיג לזרוק מהחצי או למסור מאחורי הגב. רק ככה הם באמת טובים
כאוהד גולדן סטייט ברור שקודם כל ולפני הכל רוצים אליפות.
אבל באמת אין לך עדיפות לזוכה ב-MVP? קשה לי להאמין, לכל אוהד קבוצה יש שחקן אחד חביב ומועדף על כולם.
במקרה שלי זה סטף קרי, המשחק שלו זה שירה בעיניי, כל כך זורם כל כך אסתטי.
גם אני בעד סטף לפני שאר השחקנים . בכלל, הייתי רוצה לראות אותו משחק 48 דקות . הוא פשוט תאווה לעיניים .
מסכים איתך. צריכים אותו כמו במשחקים הראשונים, חד זריז וקילר.
יפה מאוד גם כתבת למעלה
כמעט שכחתי גיא עשית עבודת קודש בסיקורים שלך של ימי שני.תמיד מעניין,תמיד מסקרן ותמיד תמיד כיף לקרוא.
אז תודה ענקית 🙂
קיירי ולברון כבר הוכיחו שהם יכולים לספק מספרים אישיים. הקאבס צריכים את הנקודות של לאב וסמית' ובעיקר תועלת התקפית גם מתומפסון. הריבאונד והפיזיות שלו בהתקפה חשובים מאוד.
כותרת חשובה מאוד של סטיבן איי סמית ב-ESPN-
"Warriors do not want to blow a 3-0 lead".
מצמרר!
ותודה לגיא על שנה נפלאה של קדימונים מלאי הומור וציטוטים מחכימים.
תודה גיא על עונה שלמה של פרייויום ועוד טורים על פוטבול, ועוד אינסוף מלחמות חפירות נגד כוחות הצד האפל!
מאוד חשוב לקליבלנד לעלות אגרסיבית כבר מהרגע הראשון ולהצהיר כוונות, כשהגולדנים נתקלים בקבוצה כזאת הם מאבדים קצת מהחדות שלהם. אם הקאבס יתנו לגולדנים לרוץ מההתחלה זה לא יגמר טוב.
הצוות המסייע חייב להתעלות כבר מההתחלה.
מהצד של הגולדנים אני מאחל להם לא להיכנס ללחץ ואסור לחשוב על מה שהיה בשנה שעברה. פשוט אסור. מכיוון שגם לדוראנט זה כבר קרה האספקט המנטלי הוא קריטי. אני מאמין שבבית הם יצליחו לעמוד בלחץ.
עדיין מקווה לניסים וקאבס ב-7
לא צופה משחק 7 וגם לא 6.
אבל אין ספק שאם יהיה משחק 7 – הביצים של כל מדינת קליפורניה ישקשקו 9 בסולם ריכטר. והם כמובן יפסידו.
גיא האלוף בלי קשר לתוצאת המשחק.
גיא שכחתי להגיד תודה על כל העונה.אתה נכס לאתר הזה.על זה שהכנסת אותי לפוטבול כבר הודיתי לך
תודה על הפריוויו היום וגם במשך כל העונה. מקווה שהווריורס לא יעשו שטויות היום, אמנם אף קבוצה בהיסטוריה לא חזרה מ3-0 אבל המקרה השנה הוא מאוד מיוחד ואין לי ספק שאם המשחק יהיה צמוד לחלק מהשחקנים בגס יצוצו פלאשבקים משנה שעברה. בגלל זה הווריורס צריכים לעלות בטירוף ולכסח מהרגע הראשון. מקווה שזה גם מה שסטיב קר אומר להם ולא "לכו לכייף"
אתם שמים לב מה קורה כאן? כל אחד כמעט מדבר על זה שאסור לג"ס להיות שאננה כלקח ממוראות השנה שעברה.
זה נטו הפחד מלברון.
לא היה קורה מול אף שחקן אחר.
סומסום צדק
זה קורה כי קליבלנד קבוצה מצויינת למקרה ששכחת שגם אלופה. משחקים שם שחקנים שהם הטופ של הטופ( כמובן שגם לברון)
לא נעים להגיד, אבל כשיש אוהדים שלפני משחק CLOSEOUT אומרים שהדבר היחיד שמענין אותם זה ששחקן מסוים יהיה MVP ולא שחקן אחר , בסופו של דבר זה מחלחל גם לתוך הקבוצה , ואם מישהו חושב שרק אוהדים (?) ישראלים מדברים ככה אני חושש שהוא טועה .
מי שעולה למגרש או זירה עם תחושה שהוא בלתי מנוצח ולכן מתאמן לפני הקרב באיך לחגוג את הנצחון , בהרבה מקרים חוטף נוקאוט הרסני .
השאלה כמובן מה אתה לומד מזה .
אויש תנוח! בסך הכל כתבתי תגובה הומוריסטית אחת, הפכת אותה לסיבת קיומך באתר.
ברור שקודם כל ולפני הכל רוצים לנצח לזכות באליפות.
לברון אך פעם לא הפחיד אותי.הוא יתן את המנה הקבועה.מה שהפחיד אותי עוד לפני הסדרה זו התפוצצות של ק'יירי ומשחק השלשות של קליבלנד שהיו יותר טובים בקטגוריה הזו כל השנה מגולדן סטייט
מצוין גיא.
הפריוויוו שלך העלה את בי את השאלות מי הרע ומי הטוב ומי יהיה הרועה היום?
https://www.youtube.com/watch?v=3PeyiU3uWJ8
שאלה טובה.
אבל –
ווינסטון וולף, זה לא השופט לשעבר שמפרשן מהלכים במהלך השידור???
איך נאמר, הוא לא פותר את הבעיות בצורה כל כך חלקה ובטח שלא מספיק מהר.
בעיקר סטיב ג'אבי שמח מההשוואה. האווי קייטל לא מתעניין בתחום.
גיא תודה רבה. אני חושב בפשטות שקליבלנד צריכ לעשות כל מה שביכולתה כדי להגיע ל 125 נקודות. פחות מכך הם לא ינצחו. ולא משנה כמה פיזיות ואיבודי כדור יהיו במשחק, גולדן סטייט שווה בבית 115-120
אז מספיק לקליב' 121 לא?
תודה רבה גיא, על הכל. אני חושב שבמצטבר ביליתי שעות בקריאת הקדימונים והתגובות שלך. במיוחד נגע לליבי המשלים והציטוטים על רומנים ומולדובנים, בהיותי כזה
בן אדם לא יכול ככה סתם להכריז על עצמו רומני/מולדבי. יש מבחן!
הקף בעיגול את התשובה הנכונה:
הקבב הטוב ביותר הוא של
חיים נלו/קפה גלידה יונק/הניצחון באשקלון/ליאון ויוז'י.
ובנימה קצת יותר רצינית –
תודה!
מה עם מישו?
עדיין קיים?
כשהייתי מגיע לאזור,
הבחירה שלי הייתה נלו.
אין כמו 5 מיטיטיי + פרפום של נלו, בשביל לגרום לעולם לשמור ממך מרחק…
האמת שאין לי מושג. הוא מוחרם אצל המשפחה כבר שנים משיקולי היגיינה 🙂
בתור רומני ואשקלוני, הניצחון.
אגב סומסום, אני מקווה שהוא בסדר,הבחור כתב כאן מדי יום ,ללא הפסקה ונעלם בשניה כאילו בלעה אותו האדמה
למיטב הבנתי הבן אדם מטייל באיסלנד,
כותב גרפיטי על סלע ליד אחד הגייזרים –
"דוראנט הרס את ה-NBA!"
סומסום הוא נביא זעם שכל נבואותיו התגשמו. מה עוד יש לו להגיד?
אוף, איזה פריוויו מעצבן ותת רמה, עוד פעם הממים עם התמונות של לברון, מקווה שהיה מבריק בחלק השני, כי לא קראתי.
מצטער על הביקורת השלילית, פשוט אתה כל כך מבזה את לברון באופן סיסטמטי, שמגיעה ביקורת. גם הפוסטים האלה אינם לרמה שלך כמגיב (היחיד שהתגובות שלו ברמה גבוהה יותר מהפוסטים), ובעיקר התחושה שאתה מעריך את לברון, אבל עושה הכל כדי למצוא חן בעיני כל אלה שלא.
לדעתי אתה מפספס את ההפוך על הפוך והניחוסון.. גיא דווקא מהחברה הטובים.
100+
מוות לגולדנים
אגב מחזק דעתך על בכייני השיפוט… נמאס כבר לשמוע את כל הנהי הזה
תנו כבר לראות גמר בשקט ולהינות מכדורסל יפה בו הטובים מנצחים (קליבלנד)
אשךךךךך????? הגם אתה?
ימות המשיח?
מכיר את הפרסומת?
https://www.youtube.com/watch?v=8YBGtoFYPe0
הממים, הם ה-"רגל ארנב/פרסת סוס" שלי.
זה עבד באליפות של הברונקוס, זה עבד באליפות של הקאבס בשנה שעברה.
השנה הפסקתי – והברונקוס בכלל לא העפילו לפלייאוף.
…it's not weird if it works
אני מבין שהכל למען מטרה טובה…
אשכרה חשבת שהוא סמולן בוגד?? הבנאדם פטריוט קליבלנד ולברון בדם, כולה עושים צחוקים על חשבון עוכרי המלך יפי-הנפש הבוגדים!!
תקשיב למוש, גיא משחק אותה סמולן מניאק עוכר קליבלנד וצועק אקיבוש בפוסטים אבל זה בצחוקים כאילו… ברור שהוא בועט באוהדי גולדן בעבודה ומשתין להם בכוסות קפה.
נתן אתה מפספס.
זה לא ניסיון להתנחמד אלא ניסיון להכניס קצת שפיות ולצחוק על מישהו מ״המחנה״ שלך
קוין לאב יתן 67 נקודות מופלאות.
לברון 20 נקודות 20 אסיסטים ו20 ריבאונדים.
קיירי יתן 20 נקודות ו11 אסיסטים.
קליבלנד מנצחת ב8 הפרש.
על כל טעות כאן אני מתחייב להוציא כסף מהכיס
ולשים אותו בכיס השני
הכל מסתדר לי חוץ מדבר אחד.
קיירי 11 אסיסטים?
באיזה עולם אתה חי?!
יופי של פריויוו!!! גיא אתה הmvp – כמו לברון אתה הולך ומשתבח במאני טיים בדרך להיות העז. מכבי חוצות המפרץ תזכה באליפות הלילה
הכל תפל, צדדי ושולי מול צמרמורות העונג למראה קיקי בגופיה 55 דל הניקס. האייטיז העליזים….
לכל המתלהבים מדוראנט וקרי, צ'ארלס מסביר איך זה באמת:
https://m.youtube.com/watch?v=Aw0MxLP5RDA
בגדול זה הולך כך:
דוראנט שלא יכל לנצח את לברון, הצטרף לקרי שלא יכל לנצח את לברון בריא, שבעצמו לא הצליח לנצח אליפות בלי שני אולסטארים לצידו.
יאללה, חתמתי
היום אבטלה
שקט לכל
בהצלחה למרעישים החדשים
פריוויו למופת
תת-מקלע קליי תומפסון עם 8 שלשות
גרין 5 שלשות ו-22 נק'
לברון עם עוד תחתונים מוכתמים
גיא משימה להערב- קובי vs לברון בקלאץ'. נתחיל עם – משחקי הדחה ןגיים 7(הנתונים לטובת לברון חד משמעית אבל אין לי מספרים מדוייקים אתה טוב בזה)
ליום אחד,
אני "גיא הפייסני" במקום גיא הרשע.
יש לנו אחר כך את כל הפגרה בשביל להיכנס בדדי וב-k_700…
אתה מהאו"ם היום… הבנתי
זה לגיים 7 בכולופן
LeBron: 34/9/4 47%
Kobe: 22/8/5 39%
לברון ב-11 משחקי ההדחה האחרונים שלו (מאז 2012) :
מאזן 9 – 2 ,
34.5 נק', 12.1 רב', 7 אסיסטים.
תנקס. אם אפשר נתונים מלאים ונתונים של הממבה
כל משחקי ההדחה של לברון
https://blog.statmuse.com/the-knockout-king-16c3e92fef3
קובי:
22.3 נק', 5.6 רב', 3.7 אסיסטים, 41.4% מהשדה, 27.5% מהשלוש.
אני זוכר שתי שביקות של הממבה בגיים 7: אחת מול בוסטון בפיינאלס 2010 והשנייה מול יוסטון בפלייאוף (2009 אאל"ט) אבל בשניהם הוא ניצח; אז מי זוכר…
גיא מצטרף לתודות הענקיות על העונה ובכלל. אתה נכס ענקי לאתר גם כשאנחנו מסכימים וגם כשלא…
יש לציין שהליגה שיבצה הלילה את דן קרופרד ואד מלוי. שניהם שופטים מנוסים. אני מאמין שהליגה גם עומדת למחן הלילה. אני לא זוכר כזה סיקור של המיינסטרים האמריקאי שעוררית שיפוט כמו במשחק 4. הליגה קודם כל רוצה להראות טוב. עד כאן אמונה. מבחינת נתונים שניהם בעלי מאזץ חוץ חיובי (מלוי חצוי). שניהם מבולעי המשרוקיות. השופט הראשי קרופורד שפט 13 פעם בפלייאוף והוא מחזיק בממוצע של סקור נמוך.
הנתון הזה יחד עם הלחץ שהווריורס תגיע הלילה (הקאבס משוחררים. הם עשו את שלהם) גורם לי להמר על סקור נמוך. אלך על ניצחון של הקאבס במשחק מאוד פיזי. משהו כמו 104-99.
קיצר אם אצדק הלילה אני מתחיל להתקרב להימור הראשוני שלי הווריורס ב7.
קרופורד זה הלמוניקה של הnba. שם זין על כל העולם
יאללה, לא אתנגד לזה. שיהיה קצת אקשן. גם ככה אני בעד הווריורס באופן רופף ביותר.
גיא – תודה על עוד אחד לאוסף..
כמעט ולא מגיב בפלייאוף הזה, בעיקר בגלל שמאיפשהו אחרי הפציעה של קוואי הפלייאוף נהיה בשבילי שיעמומון אחד גדול וכמעט לגמרי צפוי.
אחרי שנים של בלוגים חיים מבאס לעבור פלייאוף בשידורים חוזרים בבוקר (כולל הרבה הרצות) אבל זה מה יש..
גיא עשית לי טוב עם טרנס היל (חחח איזה מוסר השכל ענק
ונדמה שאתה היית הראשון
להביא ולדמות את הטוב הרע והמכוער, למשחק.
גיא רוזן רב אומן בכתיבה ואם תרצו הוכחות יש כאן גם לפני שנים.
טירוף להמר, הכל פתוח יותר מכף התקווה הטובה
צוק נמצא באוקיינוס האטלנטי במפגשו עם האוקיינוס ההודי
הוא כף הסערות, מפגש של אוקיינוסים אימתניים,
אולי הגלים והרוח יבוא מהמפרץ או מהאגם האירי,
בתקווה שיהיה משחק הוגן (כולם בריאים) ומוצלח ל2 האוקיינוסים.
התגובות ממש יפות מצחיקות וידעניות,
לאב היה הכוכב שלי במשחק 3 הוא נלחם כמו איזה סנטר
ואם קלניק יתקל בו שנית הוא עצמו ישבור את הכתף.
אז מה אם הוא לא קלע הוא עשה עבודה ענקית.
קליי גם היה ענק. למרות שלברון דוראנט קרי וקיירי היו טובים
יותר אובייקטיבית.
מדבר על משחק 3 באיחור מנקודה סובייקטיבית שלי
לאב שחקן פלייאוף ענק בהגנה כן כן בהגנה, קליי גם!
הפרווייוו הזה ממש מצוין וכיפי ביותר גיא (נשמע שהחמאתי רק על העבר)
יאי זעפרני והח'ברה מסקרים בחי את הפיינל פור כאן באתר
עידן עופר במסע למפרץ
תחרויות שיט מרתקות…
והגמר, הרבה אירועים מקווה שנהנה כמה שיותר.
תודה לכותבים המשובחים והמגיבים המתעמקים.
🙂
לברון ייתן את המספרים שלו גם היום, אבל המפתח בשביל הקאבס הוא קיירי. אם הוא שוב נותן 35+ במשחק בלתי ניתן לעצירה אז כבר יש 70 נק' ביחד עם לברון, מה שמקטין מחשיבות הצותת המסייע ומספיק עוד משחק טוב של לאב עם התעלות של שחקן אחד.
המפתח מבחינת הוחמים הוא בעיקר הגנתית, מעבר לבלאגן עם השופטים במשחק הקודם היו המון רגעים של רפיון וחולמנות בהגנה של הלוחמים. המבחן שלהם היו הוא מאוד מנטאלי, ריכוז הגנתי והגנה טובה יותר ב1X1 כבר יחזיר אותם לעמדת הפייבוריטים הברורים.
בצד ההתקפי המבחן הוא לא להיכנע לטראפים על קארי כמו במשחק 4 אלא להתמודד איתם כמו במשחק 3 ולהמשיך להזיז את הכדור, להיות אגרסיביים ושקרי יכפה חילופים מדי פעם ויחדור לטבעת.
אסור שקרי וקליי יזרקו שוב ככ מעט
קיירי נראה לי גם מניה בטוחה כמו לברון, לאב אדיר ו"אין יום רע
בהגנה" מתלבש עליו, הספסל שלהם חשוב,
נמרוד אחלה תגובות ואחלה כתבה נתת.
תודה דורון
נקודה מעולה דורון. ההגנה של לאב
כל הלחץ על גלדן. זה מצב מצויין לקאבס. לא מבין מי שלא קם למשחק כזה. מה שלא תהיה התוצאה זה יהיה משחק מטורף .
פיפטי פיפטי….
את הסיפור על הציפור והחרא שמעתי מכל כך הרבה כיוונים…. נחמד לדעת שהמקור הוא טארנס היל ( AKA טריניטי. לא מהמטריקס).
לוחמים מלחמה
ופרשים פרישה ????
אויואבוי 🙂
Berch אני עדיין מחייך מהגוד גיא והבד גיא שהצחקת בתגובה
למי שגם הצחיק בשם של "מחליף זמנית את גיא" בפרשנות.
סורי בשבילך על חולוניה,
נתת עוד עונה נהדרת של חוש הומור נפלא.
3 סיבות שאני רוצה שיגמר הלילה ו3 סיבות שאני ארצה שזה ימשך ל7 משחקים:
למה שיגמר:
1. שעות שינה. אני מרגיש כמו סטף שנה שעברה בפלייאוף. הכל נראה אותו דבר אבל ממשהו קצת פחות חד ויעיל. כל תירוץ מצידי לבוסים ישמע כמו "אוי אוי אוי".
2. בואו נסיים כבר עם הפיצול הנרטיבי הנקרא קווין דוראנט. הציל את הווריורס הרס לווריורס (לפני הפלייאוף זוכרים?) רוכב על הגב של הווריורס. כן אלפא לא אלפא כן מדבר עם ראסל לא מדבר עם… קיצר קצת להקיא מזה. הוא ישופד על ידי הרוב יחגג על ידי היתר ו15 שנים מעכשיו הילדים החדשים יספרו טבעות ותארים אישיים כמו תמיד (וכולנו נספר לחברה שבתקופתינו היה כישרון והשופטים נתנו להרביץ חופשי וגברים היו גברים לא כמוכם עם הרחפנים האישיים והעדשות המגע הIcontacts של אפל שמשדרים למוח שלכם סרטים באיכות 32k)
3. שסוף סוף נוכל לדבר על הדראפט שכרגע מעניין מעט מאוד
סיבות שאני רוצה שזה ימשך ל7
1. להיות צודק זה לפעמים נחמד. אני נביא גרוע מאוד בכדורסל למרות שברמת כישרון כדורסל אני יחסית פוגע וטענתי זה זמן רב שקבוצה כל כך מפוצצת כישרון לא יכולה להיות עד כדי כך נחותה מג"ס שהיא מאוד טובה בטופ 4 אבל איבדה הרבה מאוד עומק וגמישות משנה שעברה. אין שום סיבה שגם ללא התערבות של שופטים הווריורס יאכלו קש מהקאבס. הספרס כשהיו בריאים יכלו לתת לנו טעימה מזה והקאבס מוכשרים מהספרס בטח בסדרה ארוכה.
2. אתם מכירים את זה כשאתם במסעדה ואוכלים כמו בגן עדן ואז מגיע קינוח שנראה כמו הפנטהאוס של גן עדן רק שאתם כבר מפוצצים ומוותרים? ואז יום למחרת כשאתם שוב רעבים אתם לא מסוגלים לדמיין למה ויתרתם? קיצר עוד חודש כשנהיה עמוק בגארבג' טיים ונחכה לראות את נאוו בודי א' מכסח את נאוו בודי ב' בליגת הקיץ לא נבין איך לא רצינו שזה ימשך לעד (משחק 7 זה הכי קרוב)
3. משחק 7 עם ניצחון הווריורס זה מה שבאמת כולם רוצים. החברה של ג"ס יכולים לחזור למשפחות שלהם ללא PTSD וטיפולים בשוק. קליבלנד ירגישו שהם היו שם עד הסוף ושהם ברמה הזאת. לברון יקבל את הולידציה של הגדול מכולם בעיני אחוז מספק בשלב הזה. הnba ירגיש שוב שהוא נתן מוצר עילית שהצדיק את המיליארדים מהדיל ההוא. ובעלי הקבוצות יספרו בין 3-4 קופות מלאות במיליונים ממכירת כרטיסים וסחורות.
לצערי לא אהיה אתכם במשחק. הבוקר נאלצתי להביא את אשתי גייל למחלקת חרום של בי"ח מקומי. החשש הראשון היה STROKE (שבץ מוחין) בעיקר בגלל שהתעלפה לכמה דקות הבוקר), ולשמחתנו עכשיו כמעט בטוחים שהכל בא כתוצאה מדלקת חמורה בכלי השתן. אז משאירים אותה לפחות להלילה בבית החולים עם I.V המכניס לה אנטי-ביוטיקה בכמויות, והיא ביקשה שאשאר איתה הלילה בחדר החולים. בית חולי0 חדש לחלוטין עם שתי מיטות, כמו במלון מפואר, וטיווי גדול. גם התפריט לארוחת ערב הוא כמו תפריט של מסעדה 4 כוכבים. לא יאומן. היא רוצה שנראה את המשחק יחד, וכמובן שלי זה כיף.
הבעייה היחידה? ה-WI-FI עדיין לא עובד טוב בחדרים (כתוב "LIMITED") ןלןקח 5 דקות לכתוב מילה אחת. קפצתי הביתה להביא כמה דברים ואני חוזר לבית החולים.
היה לנו SCARE רציני, ולשמחתנו זוהי רק דלקת שחייבת טיפול מיידי, אבל דבר די מינורי (במיוחד כשהוא קורה למישהו אחר).
אז להשתמע כשאני חוזר הביתה מחר.
תרגישו טוב!
החלמה מהירה מנחם, רק בריאות
רק בריאות מנחם.
מנחם רק בריאות לך ולגייל
החלמה מהירה
רק בריאות!
רק בריאות כל השאר שטויות
החלמה מהירה מנחם!
החלמה מהירה
רק בריאות !!!!
מנחם, אנא מסור לה החלמה ובריאות מושלמת מכולנו!!!
תגיד לה שאוהבים אותה כאן יותר ממך, אולי כך גם תצחיק אותה
🙂 רפואה שלמה!!!
המון בריאות מנחם. רפואה שלמה ומהירה.
החלמה מהירה!
רפואה שלמה
והרבה בריאות
רק בריאות
רפואה שלמה ובריאות לגייל, אמן
רק בריאות מנחם, החלמה מהירה לגייל , כל השאר לא משנה.
מנחם, רפואה שלמה והחלמה מהירה לגייל. מחכה לקרוא את הפרשנות שלה למשחק הגמר. נדב
חברים אני אשמח אם תראו את הסרטון שהכנתי לכבוד הגמר!
https://www.youtube.com/watch?v=_zI3OzjCj4Q
https://www.youtube.com/watch?v=kRAI9_MkmBM
כאוהד לברון – אם יצליחו – הוא יוכרז אידיגו מונטויה
מנחם, טוב לשמוע שזה לא מאוד רציני. רק בריאות!!
תודה גיא על עונת סיקורים ופריוויואים אדירה!!
קליבלנד בשלוש. הרבה בריאות והחלמה מהירה מנחם
Basketball is funny – without the durant three pointer on game 3 we would have been talking about the cavs as the ones with more chances to take the series
אני לא הולך לראות את המשחק לצערי. תודה רבה על הסיקורים כל העונה גיא.
מנחם רפואה שלמה💓💓
רוצים משחק 6
היי חברים,
אפשר לקבל בבקשה המלצה ללינק?
תודה,
תום
http://ballstream.net/live.php
ברגע שבESPN בFIRST TAKE מדברים על זריקות העונשין השיפוט המוטה ועל תאוריות שרצות ברשת שסוויפ לא טוב לNBA אפשר להבין עד כמה זה היה מושחת .
תמיד הפרשנים התעלמו משיפוט מוטה והפעם לא .
זה היה הדבר הכי מסריח שראיתי בחיי .
מסתבר שמייק קלהאן השופט שפט שנה שעברה בפלייאוף את הקאבס ג"ס כשהוא שופט הקאבס 3-0 כשהוא לא שופט ג"ס הם 4-0
זה מספר את כל הסיפור .
והיום הוא שופט או לא?
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2927&youtube=1
בוקר טוב חברים.
יאללה מכות….
JJJJ כבר…
יאללה מכות
הנה עוד לינק
http://www.genti.stream/final.php
אם דריימונד קולע שלשות המשחק גמורת זה ההימור של קליבלנד
שימי ריגר חתיכת צבוע היה מגע אבל לא כל מגע זה פאול איפה היית משחק שעבר
איפה הטכנית לג'יימס?
טוב, הוציאו את קווין לאב מהמשחק
קיירי זה הילד הכי חמוד על המגרש
קווין לאב הצליח לקבל מנוחה מוקדמת.
יואו איזה איבודים מפגרים
זה משחק של קליבלנד לדעתי
טוב קליבלנד באו עם רצח בעיניים
LET'S GO CAVS!
וואו, קליבלנד לוקחים את מה שגולדן סטייט נותנים.
איזה חוסר אחריות של דוראנט.
לברון נראה שקט וממוקד. ג"ס מאוד מפוזרים.
המצטיין שם עד עכשיו הוא פצוליה.
האורקל חם היום!
הקלידו את התגובה כאן…
סל יפיפה של אירווינג ואחריו אפילךו יותר יפה של ההוא ת מסםר 23
2 חטיפות של קיירי שהשתגע בדרך לסל מדהים
לברון קורא כמו ראדאר וחוטף וסל
אמרתי שהם מניות בטוחות למשחק
קארי מחטיא שלשה נוחה שהיתה מעלה ל12-4, פתאום 13-9 לקאבס
פצוליה לך תשמור בכניסה
קר תכניס את מגי זה הזמן
יאללה, איפה ג'באל מקגי?
אוו סוף סוף שורקים לחיבוקים של גפרסון
I love this game
Fuck zaza
מאיר,אתה ענק
קרי פתח כל כך רע
חברים הלילה אתן עדים להיסטוריה
אני הייתי משחק קצת עם דרק וויליאמס על דוראנט, מה אתם חושבים
כנראה שלא יהיו 49 נקודות ברבע, אבל אולי 49 ריבאונדים לפצ'וליה
שיפוט לא משהו
אם פאצוליה המצטיין כמו שהמשרת אומר אוי ואבוי
לברון לא בהכרה
דוראנט מכונה
שיפוט מצויין
השופטים מנסים להכניס את עצמם למשחק
Bogus calls
העבירה על קליי באמת לא נראה שהיה יותר מדי, אבל היה קשה לקבוע לפי הזווית.
מצד שני עוד חסימה לא חוקית ברורה של גרין לא נשרקה וג"ס קיבלה סל חינם.
טעויות לפה ולפה.
דוראנט וקליי 2 עבירות כל אחד
חארבנה
2 לאב, 2 קליי, 2 דוראנט
ושוב פעם רבע ראשון עם סקור מטורף
שיפוט ביתי אין פה.
ברור שלא
כל השנה דופקים את קארי בשיפוט
מותר לעשות לו הכל
לכל מי שמחפש כיוון – עוד אין .
אבל סטף מקבל בטחון
הווריורס עם 3 אס על 7 סלי שדה, בעיקר מהלכי אחד על אחד של קארי ודוראנט
לפי כמות השריקות לספסלים תהיה משמעות גדולה הערב.
קרי מוצא פירצה כחוקר מנהרות גדול
פאצוליה לא שחקן כדורסל
העבירה ששרקו לקליי על קיירי היתה מאלה שהפוך לא שורקים , אם כי היה מגע קל .
גולדן סטייט לא משחקים את המשחק הרגיל שלהם וככה הם לא ינצחו.
האמת שבלי דוראנט קליבלנד שוחטים אותם.
לט מבין את קר למה הוא בלי גבוה כשתומפסון על המגרש
לברון משחק 1 על חמש,אף אחד אחר לא במשחק
כן למוש דרק על דוראנט,
השאלה מי על לברון, אני זהוב
קליבלנד מגיעים עד הטבעת מתי שהם רק רוצים
בשלוש ההתקפות האחרונות קליבלנד זרקו מרחוק ונתנו לגולדן סטייט לצמצם
קליבלנד צריכים להמשיך לתקוף פנימה בכל מחיר.
הייתה עבירה על קרי
ישששש, יאללה מהפך
ועכשיו העיפו את קרי לרצפה
ליווינגסטון יהרוג את קורבר,אין לו שום יכולת להגן עליו
כמה שאני אוהב את סטף לא מגיע לו לקחת אם הוא משחק בצורה מחורבנת כל כך
ושוב זורקים את קארי על הרצפה כשהוא בתנועה רק שהוא בלי הכדור
אז לעולםלא שורקים
מדהים שלא נותנים לו כבוד
קיירי מכשף אבקש להקרין אותו בהילוך איטי יותר
לבינסטון מעלה געגוגים לברבוסה
בול דונט חיי
שיפוט מגעיל ברמות
עבירה ברורה על קרי , שריקה מצוינת
הליגה חייבת לתקן את החוק של עבירות שלוש בקיץ
ואן גנדי צודק, פאול של קארי
ובסוף מקבל 3 זריקות
וזה קשה לי להגיד שואן גנדי צודק
שריקה גבולית לשלוש
המחליפים של הקאבס על הפנים
יאללה הייתה עבירה ברורה והנה לברון נח זה הזמן להפוך
החלטה טובה של לו לתת ללסרון לנוח
שריקות מצוינות, הכל נכון
בושה שדרון וילאמס משחק ואני בעד גולדן
לברון כל הזמן מתבכיין ואין תכנית
לא הייתה עבירה על קיירי
נו באמת
כמה עבירות זולות לשני הצדדים
די כבר עם השריקות תחת האלה
גולדן סטייט התחילו להבין (באיחור לדעתי) שהשופטים שורקים על מגע קטן ומינימלי באופן מוגזם זה לא כדורסל זה תחרות הליכה לקו.
נקודה נוספת למה לעזעל לו הוציא את קיירי?
שיפוט זוועה עד עכשיו. יותר מדי שריקות.
הקהל בקריאות: ref you suck
יוסי אתה באולם?
ומצד שני קיירי מקבל פאול לטובתו על כל ליטוף עליו
כל העבירות האלה הופכות הדקה מנוחה של לברון ל10 דקות ברוטו
פשוט קל לשרוק לרוקי לא היה כלום
קיירי עשה פאול על עצמו והדביקו למקאדו
דואגים לחמצן ללברון.
בינתיים השופטים קצת מגזימים עם השריקות המהירות.
אני מבין שלאור המשחק הקודם מנסים להרגיע את השחקנים אבל זה מוגזם
זוועת עולם. אנשים משלמים ממיטב כספם וקמים בכל העולם באמצע הלילה כדי לראות תצוגת שריקות? איבדו את זה לגמרי החברה של סילבר
גועל נפש השופטים שוב נותנים את המשחק לקליבלנד איכס
חחח.. שלוש דקות אחורה כתבת "שריקות מצוינות. הכל נכון"
רבע קשה מאוד לג"ס.
לפי הרבע הזה המצב שלהם קשה. והם יצטרכו לחזור לקליבלנד.
פשוט לא כדורסל
מדהים שהקאבס עם עוד רבע של 37 נק מול ההגנה הטובה בליגה אבל דווקא ההגנה שלהם היתה מצוינת בעיניי. גם 2 עבירות לקליי ודוראנט לא הזיקה מהבחינה הזאת.
סיומת לא טובה של כ"ס את הרבע . חבל .
השיפוא מאוזן, ועדיין הקבוצה היותר פיזית נהנית יותר. העבירה דל מקקאו על אירווינג היתה מפוקפקת .
של מקקאו
שיפוט בלתי נסבל, על סף הבלתי ניתן לצפייה.
בקצב הזה שהליגה הולכת עם השיפוט בשנה הבאה אני מאבד עניין ולא צופה בגמר
קרי מאבד יותר מדי ומכדרר יותר מדי לא מתאים לו
קליבלנד לשם שינוי הסתדרו מצויין כשלברון על הספסל.
דקה וחצי חשובות של מנוחה.
סטף עם 3 איבודים – ממש טיפשיים. הבן אדם לא מתפקד כרגע .לא יכול להיות שאתה לא מגיע מפוקס למשחק כל כך חשוב
למרות רבע מצוין של הקאבס
ושגרין דוראנט ותומפסון הרבה מאוד זמן על הספסל דוק ג"ס בסדר גמור
השיפוט הורס את המשחק
כל רגע פאול
את קארי מותר לדחוף
ליד קיירי אסור לעשות פו
מגוחך.
אני כבר מוכן לעבירה שלישית של תומפסון או דוראנט תוך דקה מתחילת הרבע
פעם ראשונה בסדרה שהקאבס צלחו דקות ללא לברון על הפארקט.
קראת באחת הכתבות מאחד השופטים הקודמים , שאמר שהשופטים יקבלו הנחייה לפני המשחק לשרוק על כל דבר.. וזה בדיוק מה שקורה עכשיו… קשה להינות מהמשחק עם כל השריקות האלה !!!
חכמה ובינה לשופטים: נדפוק עבירות ל2 הקבוצות על פארש
ואז השחקנים יחששו לעשות עבירות.
וגם תמיד אם יאשימו אותנו מישהו אחר יגן
קרי צריך לקבל את הכדור ולשחק בפיק אנד רול כמה שיותר
לפחות ככה הוא יקבל שריקות, רחוק מהכדור ג'פרסון, שמפרט וסמית מרביצים לו כל הזמן
גולדן סטייט לא מצליחים לעצור את קליבלנד בכלל, זה לא הגיוני האחוזים של קליבלנד מהשדה.
הווריורס עם 3 אס ברבע, זה די מדהים. גם 6 איבודים.
ועדיין רק מינוס 4
קטע
גולדן סטייט בינתיים לא משחקים את ההתקפה שלהם בכלל
הפיתוי לדבר על השופטים כל הזמן כל כך גדול, אפילו ג'קסון וואן דנדי עושים את זה…
רבע אדיר סידרה מהנה בטירוף,
2 הקבוצות נלחמות
וקיירי המשגע נראה גם בעקבות מייקל (בעקבות)
הלוחמים לא במשחק. גם קר לא.
משחק בידודים מגעיל של ג"ס ובחירת זריקות זוועתית.
לא הייתה עבירה , זה אשמתו של דוראנט שלברוו הוא מיפלץ ?
מריחים את ההיסוס של גס מאלפי קילומטרים
התלונות של אוהדי ההצלחות כבר ממש מגוחכות.
איפה הפאול השלישי הכל כך ברור של דוראנט?
כל העבירות של עד כה היו מוצדקות.
חלאס לבכות על השיפוט . . .
רואים בבירור שהשופטים לא רוצים שננצח
רואים בבירור שעלית על העגלה ואתה רואה הכל בעיניים סופר סובייקטיביות.
היה פאול יא דביל
קארי חייב להרים את הרמה שלו
ולשים שלשות
שלישית ברורה של דוראנט לא נשרקה.
אם ג"ס לא יתחילו לקלוע מבחוץ ולשפר את האחוזים. קליבלנד לוקחים ובקלות.
דוראנט וקארי עם שלושה איבודים כל אחד, מריח לא טוב
קליבלנד הרבה יותר טובה. ההפרש מטעה. אם זה ימשיך כך יתפתח בדקות הקרובות הפרש יותר משמעותי.
איזה בושה דורנט הכה את לברון בראש. עבירה שלישית ברורה
העיקר ששורקים עבירות פנטום למי שלא כוכב גדול בכל חדירה
שיפוט ברמה ליגה ז', איזה מוצר מגעיל יצרו שם
במקום שהווריורס ירוצו דווקא הקאבס עושים נק במתפרצות.
אין מה להגיד, נראה שהלוחמים לא רוצים להיות אלופים.
בדיוק מה שקרה בשנה שעברה
זה לא שלא רוצים זה כנראה לא יכולים.
כל הכבוד למקקאו, רוקי במשחק גמר
רק מסגיר לי את אולג'ואן שלקח אליפות עם רכז רוקי, סם קאסל
איזה דאנק!!!
וואווו איזה דאנק !!! שם את כל הדאנקים של לברון בכיס הקטן !!
איגי???? זה אתה????
איגי שתה רד בול
כמה שטויות של הקאבס. יכלו לבנות יתרון נאה.
מתי בפעם האחרונה ג'פרסון קלע שלשה?
ומתי גרין ואיגדולה?
ב-2003
השופטים לא שורקים כלוווווום לקאבס
מסכנים באמת…. אומללים
זה נעים לכם? גם לנו לא היה נעים משחק שעבר.
איגי חי ובועט
הם לא שורקים כי אנחנו שומרים כמו שצריך לעומת קליבלנד ששומרים עם הידיים .
איגודלה אייר-ג'ורדן…!
שתיים יתרון לקליבנד ועדיין ההרגשה היא של פספוס, שיכל היה להיות הפרש גבוה יותר.
וואו, איגודאלה.
השיפוט מקפח את האלופה, משהו נורא
Gs חושך מה3 וזה כל ההבדל במשחק)והאמת גם קצת בקודם(
אני מדבר שהקאבס מרביצים וג"ס לא מקבלים שריקות
זה מטוס? זה ציפור?
לא זה איגודאלה
הייתי בטוח שהוא הולך לפספס את זה.
קליי 1-6, גרין 1-5, חזרו לסטט של משחק 1 רק שאז הקבוצה איבדה 4 כדורים כל המשחק והיום כבר 7
מי אמר שקר מאמן גרוע , לקח פסק זמן בשמן וההפרש ירד
קר המאמן הגדול בכל הזמנים תשתחוו
כל חסימה של גרין\זאזא זה עבירה 100%
הטלת כידון של ווסט הצליחה
איגי בשמירה ודאנק גדולות,
בעזרת ידו הארוכה של דוראנט בחטיפה
גס עם חולצות מתחת "כולנו הריסון בארנס" גורמים לי להתעגעגע אליו. כמו בסיפור של קפקא הוא ודורנט כל כך דומים פתאום
לגרין יש טראומת משחק 5 בגמר
13-2 לספסל של גולדן סטייט
לא נעים.
סוף סוף קנו שלשה
פאול ברור על דוראנט, הגיע גם זריקות . שיפוט גרוע
2 עבירות של גרין במחיר 1
ירד לי מגרין בסדרה הזו
דוראנט! איזו שלשה
צעדים ברורים סופסופ שמו לב לצעדים של לברון
איגי עוד יקבל fmvp על המשחק הזה
דוראנט על הראש של לברון. איזו שלשה.
אבל למה את המוניטור למה
הגנה טובה על דוראנט והוא עדיין משחיל את השלשלות האלה.
דוראנט התחפש לקרי 🙂
דוראנט לא נורמלי
מקאו מעז לעמוד ליד קיירי – שריקה אוטומטית
דוראנט חובט ללברון בראש – כלום
שופט פוחז מעז לשרוק ללברון בהגנה – חוטף שטיפה כזאת שבולע את המשרוקית
איגי נכנס ל-restricted area של לברון (מטר וחצי אוויר סביבו בכל רגע נתון בהתקפה) – שריקה אוטומטית
איך אפשר להתרכז ככה בכדורסל? שיפוט לא עקבי, הזוי, מוטה כוכבים והתקפה בצורה של להשתין מהמקפצה.
אשכרה הפסקתי לראות את המשחק ואני מתרכז בכתיבת תגובות.
כלל מס' אחד בספורט – שימרו על כללי המשחק. אם לא שומרים על כללי המשחק אין שום טעם לשחק את הספורט או לצפות בו.
ברור צעדים מה הויכוח
LLL
לי שורקים צעדים???
למה דוראנט מוסר ? שיזרוק כל התקפה והמשחק ייגמר
2017 ועדיין מתעסקים עם לכוון את השעון
אם שרקו צעדים וכל העולם ראה בריפליי צעדים למה זה לוקח כל כך הרבה זמן למה??????
נותנים ללברון דקות מנוחה על חשבון הליגה.
לברון מתפלא שהרי לא שורקים צעדים בליגה אז גם על זה
די לחבר את לברון לבלוני חמצן !!!!!!!!!!!
בדיוק , הכל מכוון מלמעלה כדי לתת לחברון מנוחה . למרות הכל אנחנו מובילים כי אנחנו פשוט יותר טובים
יופי יופי השלשות מתחילות להיכנס
מזכירות מושחתת עוצרים מומנטום…
תאה צודק ב100 אחוז. זאתי שיטה ידועה והמזכירות רוצה משחק צמוד אך זה לא יקרה
כן, שרקו ללברון צעדים בשביל לתת לו מנוחה…
פלגרנט 2 הוא לא היה אמור להיות פה בכלל…..
הכל מחושב😜
הקאבס עם 6 נק ב6 וחצי דקות. במשחק הקודם בזמן כזה הם קלעו 30
דוראנט הולך יותר מדי לבד, זה לא תמיד יעיל באמת וזה מרגיז!
יביא לך אליפות, תנשק לו את הרגליים
צודק. 19 נקודות ב-8 זריקות לא מספיק יעיל. מקווה שישתפר בהמשך.
קליבלנד איבדו את הראש
יא אללה איזה מבול!
איזו מפולת!!!
קליבלנד עם 6 נקודות כל הרבע
איזה אוהדים נהדרים יש לנו !! רואים בבירור שהם אוהדים את הקבוצה מילדות . אהדה אמיתית לגולדן סטייט זאת אהדץ הספורט המיוחדת בעולם
ציניות או עיוורון?
אמיתי לגמרי, אוהדי הניקס אלא אוהדישעוני הרולקס של הליגה . אלא בגלל לא אוהדים אלא תיירים.
וכל עובדי עמק הסיליקון גדלו עם אנדרטת ביינדרינס וטרוי מרפי?
לו לא הגיב – מאמן דמיקולו
השתחרר הנצרה
איזה צונאמי של גולדן סטייט
MVP דוראנט . נקודה.
נגמר
לא נגמר ולא נעליים.
באמת אני חושב שהכל פתוח.
המכונה התחילה לעבוד 🙂
תגידו מה שתרצו סטף קרי הוא MVP
קרי רחוק מלהיות MVP
כי אתה לא מבין כלום!
מרגיש ששתי השלשות של דוראנט שברו את קליבלנד והחזירו את כל המומנטום לגולדן סטייט בסדרה
במקום לו הייתי מנסה ללכת על תרגילים ללאב עכשיו.
רואה אם הולך לו עם זריקה או שתיים.
יכול להיות פקטור רציני בקאמבק.
איגודלה כל כך חכם במשחק שלו.
לברון איבד קצת את העשתונות
ריצת 21-2
היה פאול של סמית! שיםוט בזיון
טרינסטון אדיוט קרי משחרר את הזריקה כבר שעה מה אתה נוגע פה
קליבלנד הצליחו לחזור מפיגור כזה בסדרה?
מה כל קבוצה יכולה ללמוד מהיום ה-42 של הפלייאוף:
לקחת טיים אאוטס
🙂 10+
+11
ווסט התקרב להילה/אורה אנרגיה שסביב לברון ושרקו
אסור לו כמובן (בציניות)
קרי וג"ס לא בהכרה למרות משחק גדול של הקראבס
קפץ לו הווסט
יאללה מכות
שיגמרו עם זה כבר
אשמת קיירי!
הכדור היה 100 אחוז אצל ווסט
כדור ביניים ברור
מטומטם הווסט הזה בלב המומנטום
קאפקייק שמפקייק
צריך להעריך את דוראנט זה שחקן טהור
הריפליי סנטר כל כך מיותר
גיי אר צריך לקבל טכנית
עוד מנוחה ללברון?
הכדור היה כבר בידיים של ווסט, רייקי נכנס לו בכח לידיים הייתה עבירה של דיירי .
חחחח גרין מרגיע את jr
עכשיו ראיתי הכל בחיים
אם הקאבס חוזרים מזה המהלך הזה יכול להיות מפתח בחזרה
קארי קורע את הקאבס. הצגה פנטסטית שלו
הכל היה בסדר עד שהקרדשיאן הגיעה
טכנית ווסט, טכנית סמית, יאללה להתקדם
מישהו שם לב
לברון עם 0 אסיסטים
היי ואנגדי אמר שהוא יעזוב אם ווסט יקבל שתי טכניות. אני בעד!
בלון חמצן רביעי ללברון ועוד לא מחצית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה לא משחקים?
נמאס מהעצירות האלו
החלטה טובה
איך נעצר לו המומנטום
ג'ון כתב שאפילו לברון לא התעסק עם ווסט, מובן עכשיו,
המחבל המטומטם דוחף אותו מהצד
לינק מישהו בבקשה
איך לברון תמיד שם תשלשות האלו
איזה בושה!!!!!!!!! איך ווסט לא הורחק???? בזיון
מי אמר שאין ערסים במערב?
איזה בלאגן , למרות שנחמד קצת דם רע
אני לא מבין למה קר לקח פסק זמן עכשיו.
היה לו 10 דקות הפסקה רק לפני דקה.
סילבר הכריח אותו. חמצן ללברון!
אחותך זונה
דוראנט נראה הרבה יותר טוב במדים שלנו . גם הפך להיות גבר אמיתי אצלנו
צריך להכניס את קליי גם למשחק ומהר
איך קליבלנד קיבלו שתי טכניות והמושחתים אחד, ווסט עשה את הבלגן ונשרק לו מיד. זאת אומרת שכל שהמוניטור עשה, נתן לקאבס שתי טכניות. פחחחחח
ירדן
ווסט העיף את היד של קיירי
סמית רץ ודחף את ווסט לכיוון של תומפסון ותומפסון תקף את ווסט בפנים
על מה התלונה בעצם?
לברון מתעלה בכל משחק, לצערי הוא עדיין השחקן הכי טוב בעולם ומבחינתי משחק את הכדורסל הכי טוב בקרירה שלו.
ווסט הרס את הרצף של המשחק, וזה ממש טיפשי לעשות את זה כשגולדן סטייט בשליטה מלאה על המשחק.
קיירי קצת נרגע, מקווה שהפציעה שלו לא תחמיר.
איך פסק זמן של 20 שניות הופך להפסקה של שלוש דקות?
דדי (אם איני טועה מדד וזה דקה לפחות העלק 20 שנ')
קלטתם איזה מבסוט גרין כל הערב? לא מספיק לצחוק
ראית שהוא חיבק את ג'יי אר בזמן הדחיפות?
כן וגם בהפסקה הארוכה עכשיו צחק עם קיירי
לברון וקיירי הגיעו, דוראנט וקארי הגיעו.
תומפסון ולאב נעלמים לגמרי.
בחלומות הביעותים שלי אני קם באימה, שטוף זיעה ושומע משרוקית
😂
דברים שחייבים לשים לב אליהן עד עכשיו :
איגי עושה עבודה קודש בהגנה על לברון…
-הווריורס משחקים בקצב איטי בשבילם כי הבינו שהקאבס גם יכולים להתפוצץ במשחק מהיר..
-קווין חאב חושך מוחלט..
-לברון משחק בצורה אנגוכית מדי בשבילו..
-טיירון חו היה חייב לקחת בשתי הזדמניות טיים אוט..
-קווין דוראנט הבדח אחד יותר מדי גדול בין הקבוצות..
-השופטים פשוט לא רוצים לתת למשחק להמשיך ולזרום כי קיבלו הנחייה בכך..
– הספסל של הקאבס עטד פעם מאכזב..
יש מה לראות עוד?!? אפשר קישור בבקשה, למאחרים…
כמה שריקות
אני לא נהנה מהמשחק, יכול להיות שאני זקן מידי?
סטף גדול היום. לב של אלוף
רבע שני עד עכשיו 15- 32 לווריורס
קרי שני רק ללברון בחכמת משחק
שטויות של ESPN
מה? למה דוראנט על הספסל ?
היום רואים כולם שאנחנו הקבוצה הטובה בהיסטוריה .
בנינו אותה מ-0 ועכשיו כל הליגה משתחווה לרגלינו. גם השיפוט וכל המיכלי חמצן לא יעזרו
אני אוהב במיוחד איך שבניתם את הפיינלס MVP (דוראנט) מ-0
קליי שומר מדהים היום, על כולם.
קישור… פליזזז……
https://www.youtube.com/watch?v=Hq82D5HE7No
משחק פתוח
גיי אר …..
רק 11 בחסות ג.ר
תודה!
הכל פתוח. גי אר זה ואחד אקס פקטור לקליבלנד. הוא זה שמחזיק אותם בתמונה. רק 11 והלחץ יתחיל לעבוד במחצית השנייה
בלי 2 שלשות שלו ג"ס הייתה כבר 20
הוא החזיר אותם למשחק
דוראנט שבר את הקאבס עם שלשות, כניסות, וזה שהוא כוכב באופן כללי.
ג'ץר סוויש הגדול. זאת הייתה שלשה פסיכית לגמרי, וחשובה מאין כמוה
קליבלנד קולעים טוב יותר מהשדה, טוב יותר מה-3.
מהיכן ההפרש?
קאבס: 6 מ-10 מהעונשין.
גולדן סטייט: 16 מ-20 מהעונשין.
ייאלה גיא מספיק עם זה
זה לא מצחיק וזה פתח לטמטום שמשתלט על הבלוג החי
דיברת על איך הם משיגים יותר פוזשנס – בינתיים הם מאבדים 3 יותר והווריורס שולטים בריב.
גיא כמות זריקות לא מהווה שום פקטור. להיפך מגיע לנו לקבל עוד זריקות מכיוון שהשיפוט הוא חד צדדי לטובת קליבלנד
ג"ס השתחררו מהלחץ הם כבר היו בלחץ הקאבס מתחלים להכנס ללחץ כי הם חטפו רציה רצינית על הראש והם עדין לא הצליחו באמת להתמודד עם הריצה הזאת
הכל פתוח בגלל שאננות של ג"ס. מסירות מזלזלות ומאפשרים מבטים פנויים לג'יי אר. 11 הפרש זה כלום.
עם זאת, דוראנט (בעזרת השופטים) וקליי הצליחו להשאר עם 2 עבירות בלבד, כך שאת המחצית השניה אפשר להתחיל בלי לחץ של עבירות.
גולדן סטיייט צריכה לשרוד עוד מחצית
קליבלנד בדרך כלל שופכת מנוע ברביעי
כן אבל גם המשחק בזה יש יותר מדי עצירות
שחקן כמו ג׳יי רק לעולם לא יוכל לשחק אצלנו מכיוון שאנחנו לוקחים שחקנים עם איקייו מעל גובה מסוים .
החלטה חכמה של קר לא לשחק עם דוראנט בדקה האחרונה של המחצית כדי למנוע ממנו עבירה שלישית אבל לא ההחלטה הצודקת, ההפרש ירד מ18 ל11 בגלל ההחלטה הזאת.
אז כנראה שזה לא כל כך חכם
ג"ס צריכים לשחק יותר את הפיק&רול בין קרי לדוראנט, עד עכשיו הקאבס לא הוכיחו שיש להם פתרון לזה, אבל הם פשוט בקושי משתמשים בזה
הרציונל לעשות פיקנרול דווקא עם גרין הוא שדוראנט מחכה בפינה ואי אפשר לעזור ממנו. כשדוראנט עושה את הפיקנרול אפשר לזייף מהצד של גרין.
גם המהלך עם גרין הוא כמובן מעולה וגם אותו הם לא עושים מספיק
אבל בינתיים לא זכור לי בסדרה שהיה פיק&רול בין קרי ודוראנט וזה לא נגמר בסל. הבעיה שזה קורה רק פעמיים-שלוש במשחק
דוראנט פשוט לא חוסם טוב אבל הקאבס מגיבים כל הזמן עם דאבל טים במקום לגוון לפעמים עם חילוף או הלפ אנד ריקאוור
איגי רוצה לגנוב את הMVP פעם נוספת
גי אר סוויש המחבל לא מסכים בשלשה סטייל סטפן
מחצית 71-60 לזהובים
כולנו רואים… אתה שדר רדיו?
תתפלא אתה חדש כאן, יש כאלו שלא יכולים לראות
וביקשו שנעדכן,
ועל השדר רדיו אנשים רבים הציעו
לי שאולי כדאי לנסות, זה מזכיר לי לא בציניות, אולי אנסה
🙂
השיפוט בסדר, שורקים קצת יותר מידי אבל זה לשתי הצדדים.
ווסט טיפש . היה יכול להיות במחצית 20 . היה מומנטום לג,ס. בסך הכל חזרו יפה ברכע השני בזכות הגנה מצויינת . אם לזכור את הפתיחה האיומה, המצב בשליטה. רק צריך לרוץ – קליבלנד לא תעמוד בקצב.
הוא בדיוק מתלהם כמוך, גרמת לאנשים ליהות נגד הקבוצה
שלנו אתה חושב שהשמש זורחת לך מהתחת
יא מתגאה בעיתון הארץ ההזוי.
אני לא ודע על מה לשים את האצבע, משהו בניהול של לו במהלך הרבע הזה לא היה מספיק טוב. בשום שלב הוא לא הצליח לשנות את המומנטום של הלוחמים
כולנו רואים… אתה שדר רדיו?
לקליבלנד אין סיכוי, ג"ס הכניסו את ה jabawukeez
סמית' עם כמה נק' חשובות באמת השאיר את הקאבס בחיים בתוך המפולת ,ירדו בהפרש סביר וזול למחצית. לאב ותומפסון מאזנים התקפית אחד את השני וזה הרבה יותר בעייתי לקאבס שחייבים למצוא איך להכניס את לאב התקפית למשחק והאמת שלסדרה בכלל
למשחק אתה צודק. לסדרה ממש לא. לאב נותן יופי של סדרה עד עכשיו
לאב נתן 4 משחקי התקפה מצוינים ואחד חלש פלוס המחצית הזו
מידן, במשך כל המחצית כל הבלוג זועק "שופטים, שופטים!!!",
ואתה שותק.
אני רושם כמה נתונים, ואתה קופץ.
מעניין למה.
אתה צריך להבין שאנחנו צועדים שיפוט מכור זה נכון ! שאתה מנסה להראות משהו אחר אתה סתם יוצא בכיין
אפילו עברית אתה לא יודע
כי זה פוגם בהנאה שלי מהבלוג החי
עניינית אפשר להעיר על החלטה פה ושם
לנסות להסתמך על נתונים סטיסטים לחזק קונספירציות זה לא אינטליגנטי בעיניי
הבנאדם הביא נתון סטטיסטי בלי להביע דעה. תרגיע קצת, רס"ר משמעת. סטטיסטיקה, מה לעשות?
יש לי המלצה שתעזור לך למקסם את ההנאה מהבלוג –
מה שלא אינטלגנטי בעיניך, תדלג מעליו.
אני מבין שתגובות ה-"משחק מכור!" הן סופר אינטליגנטיות…
להכניס לסדרה מבחינה התקפית
בדקות של דייויד ווסט זה היה הדקות הכי טובות הגנתית
נכון.
הייתי משלם פיי פר וויו כדי לראות אותו מפרק את ג'יי-אר במגרש חנייה
מה היה על המגרש עכשיו
אפשר לדבר על טקטיקה ומאמנים והכל אבל הווריורס החטיאו שלשות פנויות והתחילו עם 2-11, אחרי זה המשיכו עם 5/6 וסיימו עם עוד 2 החטאות.
איגי הוא המילואימניק מספר אחד בנ.ב.א – בשגרה הוא נותן לסדירים לעשות את העבודה ובחירום הוא עושה את ההבדל. שחקן גדול של רגעים גדולים.
שחקן גדול עם 4 אולסטארים לידו
ועדיין, האולסטארים נראו כעדר ללא רועה עד שהוא לקח את העניינים לידיים בשני צדי המשחק
דימוי גדול +1
קרי במשחק חלש עד עכשיו, יותר נכון הגנה מדהימה של קליבלנד עליו, מלוכלכת אבל מדהימה.
11 נקודות מהשדה ורק 25 אחוז מהשלוש, שלשה אחת במחצית זה ממש מעט לקרי, 9 מ11 מהעונשין לקרי זה הרבה מתחת לממוצע שלו.
כן הוא קלע 20 נקודות, אבל במחצית השנייה לדעתי ישרקו לו פחות והוא צריך להחזיר את הקסם שלו. לפחות ארבעה איבודים באשמתו המלאה של קרי ואולי יותר.
דוראנט מטורף אבל עדיין יכול לשחק יותר טוב.
גרין במחצית בינונית.
לברון הפסיק להיכנס לצבע ברבע השני וזה מבחינתי ההבדל, זה והחולשה היחסית של קיירי ברבע השני.
ועדיין כל הארבעה קלעו בצורה משוגעת. חייזרים.
והנעלם לאב במשחקו האחרון בקבוצה כנראה.
אלה אם קיירי ירוויח לו עוד כמה.
לאב לא מתאים לרמות האלה ככוכב.
דווקא ממש לא מסכים. קרי ענק. מאוד אגרסיבי. ראה שלא הולכת הזריקה אז חדר לסל. יוצר נקודות מוסר אסיסטים אפילו ריבאונד התקפה
יניב אני מסכים איתך
קרי במשחק מאוד מאוד אגרסיבי אבל אני חושב שבוא יתן מחצית טובה יותר עכשיו.
לא דיברנו על קליי. פשוט נורא התקפית היום. מחטיא במתפרצות
מי שהביא את התפנית היה איגי. דוראנט לא הסתדר בשמירה על לברון . ברגע שאיגי הוכנס על לברון הוא שיתק אותו כמעט לגמרי , וגם קלע טוב .
קרי חלש אתם רציניים?
וואי איזה עוול אתם עושים לו, כנראה התרגלתם ליותר מדי משחק פלאי מצידו.
הבחור מכניס את דוראנט למשחק ולמצבים טובים כל הזמן.
על מה אתם מדברים?
לא הבנת, קרי במשחק חלש יחסית למה שהוא נותן בממוצע, אנחנו חושבים שהוא יכול יותר.
ארבע שנים של קסמים, רוצים יותר ממנו, זה הכל.
קרי בעיניי הוא ה-MVP
אתם עושים לו עוול.
והתגובה האחרונה שלך מחזקת את טענתי.
קרי לא חלש, אבל לגמרי בינוני בסטנדרטים שלו.
רחוק מלהיות FMVP. זה שמור לדורנט.
ההבדלים תהומיים. מעבר לתרומה בהתקפה הטובה יותרשל דורנט (לפחות 10% יותר דיוק בזריקות מהשדה על פני הסדרה) ההגנה של דורנט טובה בהרבה.
מישהו יכול לשלוח קישור?
תחפש reddit livestream nba, יש מלא קישורים
אני אכתוב את זה בזהירות,
בגלל שסטטיסטיקות מרתיעות חלק מהגולשים –
זה נראה שדוראנט הבטיח לעצמו את הפיינלס MVP.
21 נק', 7 מ-10 מהשדה. עוד משחק יוצא דופן.
אם ייתנו משותף, זה רק כדי לאל העליב את קרי וכדי לתת למישהו מ"המקוריים"
מי שעצר את הריצה של הקאבס זה ווסט ומכאן דוראנט התחיל את הבריחה . אבל בטח קר יפתח את המחצית עם פצוליה.
http://www.usagoals.net/c/basketball/2086566/1/cleveland-cavaliers-vs-golden-state-warriors-live-stream/
מרגיש שההפסקה נמרחת כבר שעה..
למישהו יש קישור למשחק?
הNBA הזה מגעיל עכשיו ג"ס לא תפקדו והשופטים מחזירים חלק מזריקות העונשין מהמשחק הקודם במחצית הקבוצות שוות וההפרש הוא בגלל עוד 10 קליעות עונשין .
במקום שישיה 4-0 או משחק צמוד וניצחון ראוי של הקאבס פעם שעברה הם עוסקים בפנקסאות והכדורסל די עלוב מלבד איגואדלה שהוא……………. הערס המזרחי מפילדלפיה והשחקן הכי קשוח בסדרה והשומר הכי טוב בליגה ויסלחו לי קוואי וקליי תומפסון.
הוא עצר גם את קיירי באחד על אחד וגם את לברון ויש בו קשיחות שאין בשחקנים אחרים בגמר הזה .
קר לא מצליח להפנים שפשוט אסור לו לשחק עם פאצוליה
זאזא מחזיר את הקאבס למשחק!
לא ייאמן שסופסוף שרקו את התוקף הזה על זאזא.
היו צריכים לבטל עוד שלשה בגלל מקרה זהה בתחילת הרבע
פצוליה כרגיל .
זה מה שקורה כשאיגי בחוץ וזאזא בפנים.
השיפוט עם קליבלנד ברבע הזה ובגדול
אני שונא לומר את זה אבל השיפוט היום פשוט נורא ודוחה
שוב גולדן סטייט בועטת בדלי זה לא יאמן איך הם מכניסים בכוח את קליבלנד למשחק.
פקוליה וגרין בריצת 8:0 השחקנים הכי טובים של קליבלנד
לזאזא אין מקום בתור שחקן כדורסל על המגרש
ופצוליה זה בהחלט נזק משמעותי לא מבין למה מגיי לא משחק
שכל אחד יכתוב מה שבזין שלו.
בריבאונד התקפה האחרון של לברון עמדו שם כולם ובמיוחד דוראנט ופשוט צילמו את האירוע. מזל שלא בקשו חתימה אחרי המהלך.
ניצלתי את המחצית לעשות משהו שחשבתי עליו לפני משחק או שניים:
http://imgur.com/a/s5NFe
סליחה על יכולות הפוטושופ
+1000000
ההגדרה לאופורטיוניסט זה דייויד ווסט
וואי השופטים לפעמים שורקים על כל דבר קטן וגם עושים טעויות (העבירה של קיירי בכניסה של דוראנט). משחק קצת מוזר
למה קר לא משץמש במגי? פאצוליה ככ מוותר
זה משחק בין השופטים שרוצים משחק צמוד לבין זאזא שאין לו מושג.
כנראה המשחקים האחרונים של זאזא ולאב בגמר האופן בי איי בקריירה.
כאילו אשכרה יש אופציה שזאזא יהיה שחקן חמישיה בקבוצה אלופה?!??? בחיי נער מגבות לא הייתי נותן לו, קר עיוור או מפחד מהמאפיה הגרוזינית?
איפה הדוק ?
תחזית; כמה שלשות של דוראנט
מנחם ישן ברגעים קריטיים
איפה הפסוליה ואיפה בוגוט
געגועים לקבוצה של 2016-15 שמוציאה 110% מהכישרון שלה
הקבוצה הזו היא הדבר היחיד שעומד בין הסיוט שלך לטבעת רביעית.
קצת ריספקט…
הסיוט שלי זה גלוריה ג'יימס במדי ויקטוריה סיקרט מבצעת בי את זממה כשלברון צופה
מדהים איך מייבשים את דוראנט. הוא מתגעגע לראסל ווסטברוק. הוא הציל אותם כל הסדרה והם לא מוסרים לו. כפויי טובה
חחחחחחחחחחחח אתה חסר תקנה ובלתי נלאה
פשוט לא ..
שרקו פאול על קרי ?! תשיגו לי את סילבר בטלפון האדום
למה יש שקופית של גיים 6 על המסך ?????
מה יודעים בניידת שידור שאנחנו מפספסים ???
מה אתה מבלבל תמוח
גם אני שאלתי את עצמי את זה
גולדן סטייט רק עם שישה אסיסטים מי היה מאמין, תוכנית המשחק של לו עובדת, אבל אי אפשר לשחק רק עם שני שחקנים
כמה שTT קריטי לקאבס.
http://www.genti.stream/nba.php
חחחחחחחחחחחחחחח מה זה היה
מקווה שקליבלנד יחזרו
כל הכבוד לקיירי שעזר לתומפסון לא ליפול על הפרצות
יצא גבר
מסכים + יצא באמת ספורטאי למופת ואמרתי את זה גם בשידור החי
חחחחחחחחחחחח מלך הטוסטר הזה.
היה פאוול של טרינסטן ועשה חוץ
פיק אנד רול של דוראנט ןקרי למה לא עשו את סה עד עכשיו
ג"ס משחקים בידודים לדוראנט התקפה אחר התקפה?
הגיע הזמן
שלשה סופר חשובה של kd!
שלשה חשובה
ג'פרסון השחקן הכי מלוכלך בגמר הזה בקלות.
איך???
יש את זאזא "פוצע"ליה, גרין "סנוכרת לאשכים/פנים" וג'יי "המחבל" אר הרבה לפניו.
100+
דוראנט הורג את קליבלנד כל המשחק, לו עם פסק זמן טוב
דוראנט מציל את ג"ס שוב ושוב. FMVP לצערי.
כדור הרעם – אתה מוזמן לנשק לדוראנט את הנעליים.
כן כי הוא משחק לבד נכון? אין לו חברים לקבוצה
דוראנט ממש משאיר את ג"ס בחיים. נותן להם חמצן ממש כשהם נחנקים.
מצד שני אני מוריד את הכובע בפני הדומיננטיות של לברון. איזו נחישות, איזו יכולת.
קר יצטער שהוא לא לוקח פה פסק זמן
לי זה לגמרי ברור שבלי הקאפקייק לג"ס לא היתה אליפות
+ 100
ולי לגמרי ברור שללברון בלי סילבר, חוליית שופטים, ותריסר מיכלי חמצן…
sometimes, all you need is a cupcake without any nuts..
הוא רוצח בדם קר כל מומנטום של הקאבס בסדרה הזו…
הלך, כי תלך אל קליבלנד ספר: ראית אותנו נופלים חללים חללים, כמצוות חק מולדתנו!
הראו שקופית ל גיים 6 ???
איזו זריקה קשה של KD…
אי אפשר לשמור אותו יותר טוב
השלשה האחרונה הייתה טעות הגנתית של ג'פרסון. לגמרי.
אולי אשים לב לזה בריפליי. הזריקה הייתה קשה
שתי הקבוצות הגיעו למשחק. כל הכבוד.
הגיע הזמן שהליגה תתאים את עצמה לרמה של השחקנים ותפסיק לזנות את המשחק עם "עקרונות השיפוט" שלה
גיימס הארדן נראה כאילו הוביל את הישראלים בים סוף- גדול סוף סוף צייצו את זה
לדעתי גולדן סטייט צריכים להפסיק לעבוד עלינו הצופים עם המשחק ה״קבוצתי״ שלהם, פיק אנד רול בין דוראנט לקרי עד הסוף.
דוראנט צריך לזרוק אותה כמות זריקות כמו לברון עד סוף המשחק.
אם TT לא היה החושך שהוא היה ב3 המשחקים הראשונים, הסדרה הייתה אולי במצב אחר היום. באמת הם לא קיבלו ממנו כלום במשחקים הללו, לא ריבאונדים ולא נקודות ולא אסיסטים.
דוראנט לא פחות ממדהים.
משחק מצויין. לברון אולי במשחק החלש שלו בגגמר. מביא את הנקודות אבל בהגנה נראה חסר אנרגיה.
מורט עצבים
מנחם נרדם בלילה הלא נכון. אבל בטוח יגיד שראה הכל חחח
די, טרול.
מנחם כתב שהוא לא רואה את המשחק כי הוא לקח את אשתו לבית החולים.
תסתכל בתחילת התגובות בפוסט ותבין למה מנחם לא איתנו
לא מאמין שרקו למישהו צעדים בליגה….
ועוד פעם שנייה אותו משחק!
מחזקים את הברגים אצל קיירי ארווינג.
דרון וויליאמס מבייש את המעמד
1+
דרון "הצל שלי ואני" וויליאמס, זה הפוינט גארד המחליף שלברון רצה?
איגודלה קלע שלשה והחליט שיש לו רישיון להטיח לבנים
איזה הגנה של גולדן סטייט. המומנטום אצל קליבלנד
קיירי נראה סובל מאוד על הספסל.
לברון צריך מנוחה
טוב מאוד קקאו
לברון כבר חושב על הטריפל דאבל. מוסר מה שהיה קולע מוקדם יותר בערב.
כן, לברון מוותר על אליפות, משחק על סטטיסטיקה
דה שוט להזכירך אני תמיד אמרתי שדוראנט הוא הכוכב של אוקלהומה ושהקבוצה שייכת לו, זה אתה שזלזלת בו ואמרת שווסטברוק שם אותו בכיס הקטן.
למה ג'יי אר נזכר לקלוע דווקא היום
פספסת את משחק 4?
6 מ6 עם שלשות על הפנים ותוך כדי תנועה , חקח את זה לרמה אחרת
וגם במשחק 3 הוא היה טוב מאוד
יש משחק
המצב פנטסטי כרגע עבור הקאבס
עזוב, הם על האדים. זה ייגמר בקרוב
איזה גבר קוף המק'קאו הזה
קליבלנד בתמונה בזכות הניסים של המחבל, כשהם יסתיימו המשחק ייסתיים
בתקווה שיסתיים כמו שצריך…
לברון עייף.
רואים את זה בחיפוף בהגנה בחלק מהמצבים. לא סגר את גרין בהגנה ומקקאו קיבל עוד הזדמנות לקלוע
אם קר עולה עכשיו בלי דוראנט וקרי מגיע לו פרס דרווין
יעלה עם דוראנט, קצת שינה את הרוטציה. דוראנט נח בסוף הראשון והשלישי ופותח את השני והרביעי
רבע רביעי. קר יעלה ללא דוראנט וקרי?
מקאו הרוקי כל כך יותר משמעותי מקורבר.
משער שלו כולו תקווה לשלשה או שתיים של קורבר ברבע האחרון שתשנה הכל.
כולי תקווה עם לו.
רק 6,
אבל קשה לי להאמין שקיירי ולברון יהיו מסוגלים לתת מספיק בשביל לנצח את המשחק.
קיירי נראה סובל,
לברון נראה עייף.
1+
וואו איזה משחק!
אני עם צביקה. גם לדעתי קליבלנד במצב מצויין לקראת הרבע הרביעי. חוץ מזה עלתה כבר השקופית למשחק מספר 6😀
האם קר מנהל את המשחק בעזרת אפליקצייה?
מרגיש כאילו גולדן סטייט רוצים שזה יהיה צמוד
דוראנט יכול היה לסיים את המשחק הזה מזמן.
לא זרק מאז השלשה שלו באמצע הרבע.
איזה רבע מטורף
זמן כסף עכשיו.
עכשיו נכתבים המיתוסים.
מדהים שבערב בינוני הווריורס עדיין בקצב של 130
קצת נראה לפעמים גם כמו אדישות
אגב
4 שחקנים אצל קליבלנד בחמישיה עם מעל ל10 נקודות ורק שניים בגודלן סטייט
זה נראה כאילו לגולדן סטייט יש רק שני כוכבים כרגע.
קיירי ככה אני אוהב אותך
ג"ס ראשונים ל 100
אסיסט חשוב של דוראנט.
איגודאלה מרוויח בגדול את החוזה הקרוב שלו.
במאני טיים, הוא הגיע!
אולי קווין לאב התעורר?
דןראנט להצחת המולדת!
מבחינתי הMVP של הפיינלס משותף בין קרי ודוראנט.
לאא… דוראנט 100%
איגי מנהל את המשחק הרבה יותר טוב מקרי
קליבלנד עייפים, ג"ס מנצחים עם איגודאלה, מקאו ודוראנט
הרבע הכי חשוב בעונה וקרי נח???
חייבים להתאים את רמת השיפוט לרמת השחקנים
השחקנים הכי טובים בעולם משחקים תחת השיפוט הכי גרוע בעולם.
להביא שופטים מקפריסין
כל הסידרה (והעונה) יורדים על אחוז השלשות של איגי.
הבנאדם תמיד ידע לתת את השלשות החשובות באמת – ווינר אדיר
נראה לי שיותר ירדו על האחוזי עונשין שלו, לא?
כל מילה אשך
למה לאב זורק?
קצת כמו אחרי שלברון הגיע למיאמי והפך את הקבוצה לשלו –
גולדן סטייט שייכת לדוראנט.
חחחחחחחחח…
נכון
נו באמת תוקף? נטו כי הוא רןקי
איך תוקף ? בדיחה.
נראה שנגמר, לפחות לא היה בלואו אאוט
מי שרוצה להבין מי ה MVP שיעיף מבט ב +\- של דוראנט מול זה של קארי
16 של דוראנט 18 של קארי?
16-3
סטטיסטיקה או פשוט לצפות במשחק.
אין בכלל שאלה, זה אפילו לא קרוב.
במשחק מספר 3 קרי היה עם משהו כמו +14 ודוראנט עם 0
לא הזריקות של לאב ולא העבירת תוקף היו מוצדקות
מקאו מסמל את ההבדל בין קליבלנד לגולדן סטייט. לקליבלנד היה מקאו משלה בשם לינגיס אבל הם העדיפו במקומו עוד וטרן ואילו אצל גולדן סטייט משחק 5 של הפיינל ומקאו משחק דקות משמעותיות
והשופטים מנצלים את זה להדביק לו עבירות שלא היו
אולי די כבר עם השריקות האלה כל פעם שלמישהו יש סיכוי לברוח במשחק הזה
פשוט הזוי
דוראנט 33 נקודות ב15 זריקות
איך אנשים חושבים שלקארי מגיע MVP?
כרגע דוראנט מוביל בקלות עליו…
1 מ-5 לקרי מה-3,
5 מ-7 לדוראנט.
לא משותף ולא נעליים.
דוראנט נתן סדרה היסטורית –
לא היה פיינלס של שחקן שקלע יותר מ-30 נק' למשחק ברמת היעילות של דוראנט.
מדהים.
לא מתאים לך להשתמש בנתון כזה בשביל כזאת טענה. לא לעניין
קליבלנד שניים ל-100
חייבים להשאיר את הרייטינג למעלה…
לצערי זה לא נראה טוב לקליבלנד. קיירי ולברון עייפים, חוץ מג'יי.אר השאר לא מתפקדים בהתקפה.
אם הגולדנים מפסידים את זה הם באמת לוזרים
לא מסכים. אמרו את זה על קליבלנד במשחק 3, אז אם יינצחו יהיו ווינרים?
חוץ מזה, ג"ס לוזרים מאז החזרה מ3:1 שנה שעברה
P=
תראה אני לא אוהב שקוראים לאף אחד לוזר, ברמות האלה כולם ווינרים.
אבל עדיין, לשלוט במשחק כל כך חשוב ואז לתת לו לברוח, ועוד בבית?
אם זה יקרה אהיה מרוצה
לו הרוויח עם הפסק זמן איזה 3-4 דקות מנוחה ורספקת חמצן יקרה ללברון
גיא על תבלבל אותנו עם מספרים! קארי חמוד נשמה ולכן יקבל MVP קוראנט שפן ועוגייה במפית ולכן שילך לחפש.
ועשר הדקות של העונה מתחילים… עכשיו.
קרי ענק
הם חוגגים שם במפרץ. ולדעתי עם יותר משבע דקות ומול לברון ואירווינג זה מוקדם מידי.
+1
איגי האקס פקטור היום משחק ענק שלו
אתם כל כך מזלזלים בקרי.
חלילה
דוראנט פשוט טוב יותר בסדרה הזו
העלתי את רעיון ה MVP המשותף בגיים 2
לברון ישן בהגנה
משחק העונה
אין לקאבס סיכוי.
לברון שיחק ב-39 מ-40 דקות הלילה.
-1
קארי זה גולדן סטייט וגולדן סטייט זה קארי. מבראשית..
+100000
+1
נכון אבל דוראנט יותר טוב ממנו בסדרה אין מה לעשות
לא אכפת לי מזה בכלל, רק שיש פה מישהו שמספר סיפורים…
חייבים להתאים את רמת השיפוט לרמת השחקנים
השחקנים הכי טובים בעולם משחקים תחת השיפוט הכי גרוע בעולם.
להביא שופטים מקפריסין
קרי אסיסטר נהדר פלוס חדירות חכמות
מנחם רק בריאות.
ברור שדוראנט mvp אבל קודם הם צריכים למצח את זה
שיפוט מזעזע
אני אוהב את זה שג"ס הולכים על 2 נקודות ושולטים במשחק
100+
מספיק עם תחרות השלשות והקזינו
+101
למה כולם מדברים על mvp? שקודם ינצחו
לברון עייף זה עדיין השחקן הטוב בעולם, מדהים
הוא לא השחקן הכי טוב כבר כמה שנים טובות.
לברון דוחף ארבעה שחקנים עם היד החופשית – זה בסדר
אבל קרי חזק מדי ואגרסיבי בטירוף בחסימה וחייבים לשרוק לו
+1
דוראנט עם תצוגת ענק
הקבוצה שלך ברגע שאמא שלך מקבלת יותר קלוז אפים מסוניה
😂😂😂
למה מישהו שהוא לא מס 35 ב-ג״ס זורק לסל ?
סגור!
גרין פינה את השטח ללייאפ איזה 10 פעמים במשחק הזה
עוד חסימה לא חוקית של גרין, עוד שתיים קלות
כמה מתסכל זה בטח לשחק נגד דוראנט היום
אין איזה חוק נגד דוראנט? מילא עוד רגע 40 נק' אבל התזמון של כל סל כמו חץ בלב והאחוזים מהשדה הערב 14 מ-18 מהשדה
+1
לקליבלנד נגמר האוויר
דוראנט על ספידים (PED ?)
(ניסיון לניחוס)
יוטו איזה מסירה
גמור.
הדקות האחרונות של קרי
יששששששששששששששששששששששששששש
נראה שנגמר
חוץ מלברון כולם בקליבלנד גמורים
לאב פשוט עומד בהגנה ולא זז, אירוינג מחטיא ליי אפים, קורבר מוסר לשחקנים עם החולצות הלא נכונות.
מזל שלפחות לג'י אר סמית אין שום הגעה של חמצן למוח באופן קבוע אז גם שהוא עייף הוא משחק אותו הדבר
יששששששש אנחנו אלופים
ג"ס הסתדרה ותסתדר בלי דוראנט ותתפרק בלי קרי
1+
הסתדרה טוב בשנה שעברה
נכון. קרי זה התשתית, אבל המבצע הראשי בסדרה זה הקאפקייק והMVP שלו בצדק
קליי מציג הגנה עילאית
יששְשששששש יאללה כולם להשתחוות
אפשר לשמוח בשביל KD
לא, חוץ מווסט שמכר את נשמתו הוא האחרון שאפשר לשמוח בשבילו
גם קרי ברבע רביעי גדול. שניהם סגרו את המשחק. לברון ענק אבל עייף. דוראנט קלע 40 והוא אפילו לא מזיע.
פסק זמן הזוי לגמרי, אני מתחיל לעכשיו שסילבר מחזיק בתרופה לגב של קר.
לכל מי שרוצה לדעת את ההבדל בין דוראנט ללברון שיבדוק בסטטיסטיקה. הוא נדרש רק לקלוע.
ברכות לג"ס על עונה נפלאה
הגנה ענקית
התקפה קטלנית
ושרוך קאפקייק אחד בלתי ניתן לעצירה
תודה עגל, על ההגינות והחיוך התמידיים אצלך
הכניסות לסל של קרי ענקיות
איפה רג'י מילר או טרייסי מקריידי?!
צריך אתכם עכשיו!
בשביל לנצח את לברון השחקן הטוב בעולם שהוא כבר אחרי הפיק שלו, יחד עם דוד דרו הנהדר, צריך את שני השחקנים שהם מספרי 2 ו3, שהם בפיק של הםיק שלהם, שזכו ב3 MVP של העונות האחרונות.
לא מאמין על הערס
לברון בשלב שהוא מתלוצץ עם סוכניו
ג"ס נותנת משחק גדול היום.
הבולטים ביותר הם דוראנט ואיגודלה בגלל הקלאץ' ברגעים החשובים
וקרי בגלל ניהול משחק מצוין (הצליח למתן את עצמו מלעשות שטויות ברגעים קריטיים).
לברון שיחק כמו עוד שחקן טוב ולא יותר.
קיירי איירוינג פצוע.
וכמובן דוראנט MVP
אחת הקבוצות הגדולות שיצא לי לראות, גולדן סטייט.
איך אפשרו לסמית כזה ליי אפ?
גיי אר עם 16 מ26 לשלוש בשלושה משחקים
זהו נגמר!!!!
סטיב צ'ו -קר חרא מאמן בכל המשחקים שהוא אימן הם נראו פגיעים תמיד בהרכבים נמוכים גורם לגבוהים של הקבוצות האחרות להראות טוב .
שנה הבאה עם שחקנים קצת טובים יותר הקאבס יכולים להפתיע .
עדיף בראון ועדיף וולטון .
2 אליפויות בשלוש שנים. לא כזה מאמן חרא.
סה"כ הגיב יפה למשחק הקודם.
שינה את הרוטציה מעט, והפריד בין המנוחות של קרי ודוראנט.
אתה לא תביס את קליבלנד בכל משחק.
קרי לא רוצה שדוראנט יהיה FMVP
ברכות למנצחים!
וואו איזה שטות של קרי
יש לו את הקטעים המפחידים האלה… היום הוא שמר את זה למינימום ושיחק מצוין וזאת אחת הסיבות לניצחון
השנה זה ה"תור של ג"ס אחריי ששנה העברה הם החליטו שזאת הקאבס ושנה הבאה זה יהיה התור של הקאבס לפי ההנהלה אתם תראו .
זה WWE
ישששש
Excusme while i kiss the sky!
הוא באמת קצת דומה לג'ימי
ממוצע טריפל דאבל של לברון בסדרה בזכות השלשה של ג'יי אר!!!
לא שזה משנה משהו…
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
ישששששש
ממוצע טריפל דאבל ללברון!
ברכות לג"ס (מלבד דוראנט ווסט שמכרו את נשמותיהם)
נתראה שנה הבאה בתקווה עם פחות טרולים בבלוגים החיים.
לך לישון בכיין
היה צריך להיות סוויפ !
לטובת קליבלנד???
איך?
אלופה ראויה מאוד!
לברון יצא גבר כשחיבק את דוראנט
+1
למה באמת להתייחס לדברים כמו שעון וכאלה.
ווסטברוק המפסיד הגדול של כל הסדרה הזו.
הוא יושב בבית ובוכה. אם היה חכם זה היה יכול להיות שלו.
+ 1
נכון, לצערי
כל הכבוד לג"ס על הניצחון.
נבחרת ארה"ב ניצחה את קליבלנד
שינה נעימה לכולם
ומה שהבן של אמר
איזו שינה.. הולכים לעבוד 🙂
השינה של משחקים שש ושבע
אחת מעונות ה NBA המחורבנות שאני זוכר.
+1
איזה כבוד להיות אוהד קליבלנד היום. איזה פייט מדהים. חבורה של גברים
1+
ליבי עם לברון. הלך בראש מורם לקרב אבוד. גיבור טראגי אמיתי. מגיע לו כבוד על זה.
גולדן סטייט הקבוצה היחידה בהיסטוריה שניצחה את הקומישנר
די, ניצחתם
אליפות
לא הגיע הזמן להפסיק עם ההטרלות?
בחיי שלא מבין את ההנאה מזה…
לא מטריל, ולא נעליים, זה מה שאני חושב על הליגה הדפוקה הזו.
מצדי זרוק את האליפות הזו, ותתחיל את הסדרה בתנאים שווים.
ה-4-1 הכי קשה שראיתי
זה היה כמו להוציא חוקן מאדם שצם שבוע ימים
2 המשחקים הראשונים היו בדיחה. השלושה הבאים באמת היו קשים להפליא.
מי שאמר משהו לגבי זה שמראים את ונדה יותר מסוניה, האישה הזאת מדהימה והרבה יותר מעניינת מסוניה
אני מוכן לצפות בה מדברת כל יום, אי אפשר שלא להתאהב בוונדה.
תחפשו סרטונים שלה.
היא מדהימה.
ברכות לאוהדי הלוחמים, שאפו לקאבס על המלחמה וברכות לדוראנט על תואר ה-MVP
טוב זה הזוי, תקראו פעמיים – זאזא שחקן חמישיה באלופת הnba
היו גרועים ממנו.
ובתכלס זה סתם נעואנס משני.
הוא לא משחק הרבה דקות וכמו שאמרו טובים (בהרבה) ממני, זה לא משנה עם מי אתה פותח, זה משנה עם מי אתה מסיים.
ג'ינובלי שחקן שישי, אז?
ובסדרה הספציפית הזאת הוא הרבה פחות התאים להם מאשר סדרות קודמות.
לפחות יש כמה מילוני גיאורגים שמחים.
ואי שם קוואי לאונרד יושב מסתכל על דוראנט וחושב "זה אני שהייתי צריך להיות שם, פאק יו זאזא"
🙂
האליפות הכי גדולה בהיסטוריה והכי מרגשת
מתוך אחת שראית?
זה המזל של ווסטברוק- עד שהוא כבר זוכה ב-mvp של הליגה, דוראנט זוכה ב-mvp של הפיינלס.
סחתיין לגולדן סטייט,
ברכות לאוהדים.
אלופה אדירה.
אולי קבוצת ההתקפה הכי גדולה שיצא לי לראות.
החוב נמחק.
שום חוב ושום נעליים.
אלופה ראוייה.
NEXT
החוב של הבירות שהייתי חייב לו משנה שעברה…. חחחח
אהההה
סליחה.
לוקח כמובן חזרה את הדברים!
תודה
מזל טוב לאוהדי ג"ס.
ישששש יששש ועוד פעם ישששש.
קמתי כשהתוצאה הייתה 104-114
אחרי החגיגיות נראה את המשחק בכיף ונעביר את ההפסקות
תענוג!
ברכות לאוהדי ג"ס
הקבוצה נפלאה בכל המובנים – הגנה, התקפה, כמיה ופירגון בין השחקנים
קליבלנד גם קבוצה גדולה, היחידה שיכולה לדגדג את ה BORG.
אבל לברון צריך חיזוק בדמות חילוף ל-TT, דרון ועוד כמה. שנות השיא שלו עברו להן.
הלך כמו גיבור טראגי לשחיטה וסיים עם הראש מורם. חבל על משחק 3.
נהנינו. נקווה שהעונה הבאה תהיה טובה יותר כי זאת היתה נוראית.
אם העונה הזאת היתה נוראית אז איך נהנית?
כי אני אוהב כדורסל.
נהנה גם ממשחקי ליגה ב' וכאלה
כולכם צחקתם על מנחם וגאבל מגי(למה הבת שלו לבנה?)
ובסוף יש לו טבעת על היד.
מעניין איך שאק מרגיש…
דיוויד ווסט סוף סוף מצא טבעת 🙂
היה לי אשכרה פחד מסצנריו של חזרה של הקאבס
מרגיש פחות מר משחשבתי שירגיש.
אולי בגלל שהקאבס באמת נתנו את ה-100%שלהם.
אולי בגלל שאין פחיתות כבוד בלהפסיד לקלע מדהים כמו דוראנט,
שלא רק סיים כקלע המצטיין, אלא גם קלע את השלשה שניצחה את הסדרה עבור גולדן סטייט.
+10000000
באו היום ונתנו 120%
יאללה חבר'ה נגמרה עונת הנבא. תעברו לבייסבול!!
כבוד ללברון שהלך כמו וינר אמיתי עד הסוף עם הראש למעלה ולא ויתר עד הסוף. והקאבס, באמת משכו את הווריורס עד הקצה למרות שנגמר ב5.
איפה גרי ווסט עכשיו??
מה זה דגל גרוזיה?? :)))
שמח וכל הכבוד לסן פרנסיקאוים /פרסיסקנים,
כבוד עצום באמת לקאבס ששיחקו מצוין לדעתי כל הסידרה
אל לאוהדים שלהם ליהות עצובים אלא שמחים מהרמה הענקית
שהפגינו.
זכינו לראות סידרה מדהימה של 2 קבוצות ענקיות.
עגל הזהב וסילבר בתור אהרון
אחת הגדולות בהיסטוריה
זכה בזה בכבוד:
http://oi67.tinypic.com/2hzzf7.jpg
זה האשך התמיר שגורם לשליליות ולשפיטה או שזה פשוט אתה?
…
חבל שלא באמת קיבלנו קצת מתח, פלייאוף משעמם מאוד, כבוד לגולדן, אין ספק שדוראנט מדהים ומפלצת התקפה נדירה, אבל המעבר שלו לקבוצה הכי טובה לליגה תמיד ישאיר לידו כוכבית.
בכל מקרה, לברון לגולדן סטייט בקיץ?
Kd mvp!
כל כך מגיע להם לזכות באליפות הזאת.. כל הכבוד לקאבס הם מתחו את הסדרה עד הסוף והפגינו רוח עליונה ולחימה…
לברון כבר עם הפסד חמישי יפריע לו קצת למורשת שלו שכל כך חשובה לו
mvc! mvc! mvc!
(most valuable cupcake)
נראה לי שסופית יצאתי מאיזור ה-ללל. לברון שילם את חובו על ההיבריס שלו. אני אישית סיימתי לכעוס.
אפשר להיכנס ל-ללל אבל אי אפשר לצאת ממנו.
סתם גם לי יש פחות רגשות שליליים ללברון עוד מלפני סדרת הגמר.אני.מכיר בגדולתו וכמו שאמרת החוב שולם רק שמבחינתי החוב היה על שנה שעברה
כל השנה וכל הפלייאוף ייחלתי לכשלונו, אבל עכשיו, אחרי שנתן את כל מה שיש לו ועדיין הפסיד, הוא נראה באור אנושי יותר ויהיר פחות.
אני מקווה שהאשך או מומי לא ישאירו לי אצבעות חתוכות על המרפסת או ראש של סוס מת במיטה חחח… #דבריכפירה
היי,
אני כמובן בעד, אבל איך זה שונה מלפני שנתיים?
אפשר לצאת מה-ללל אבל אי אפשר להוציא את ה-ללל ממך
(כן אני מתכוון לצ'יפ התת-עורי שהשתלנו לכל חבר)
איפה הדוק נעלם ?
בבית החולים עם גייל.
מאחל להם רק בריאות!
הכל בסדר ?
החלמה מהירה.
בבית חולים עם אישתו
סטיב קר פשוט אדם ומאמן מדהים , משכמו ומעלה.
יהיה מעניין לראות איך קרי יתמודד עם התהליך של להפוך למספר 2.
די נו…
שטויות
חחחחחח … להברון הלוזר בדרך לבית אבות !!
תודה אקלהומה על דורנט .. שנה באה סויפ ואז ילך .. מי ישמע … תגיד תודה על הטב עת …
גולדן זה סטףףף!!! סטף זה גולדן !!!
לבר ון תכין חיתוליםםם… חחחח
אלופה ובצדק, למרות שאני חי באמריקה קרוב ל50 שנה השואו האמריקאי מדהים אותי כל פעם מחדש. אלופה מדהימה קבוצה מדהימה ואין כבר מילים שלא נאמרו על הפנומן הזה דוראנט
שיחק אותה דוראנט כשעבר… כיף לראות את האנטרקציה בין השחקנים… את האהבה… מזל שהלאומניות לא דבקה בו… מזל שעשה מה שטוב לעצמו ולא לדגל האידיוטי הזה. כמו שגרין אמר, מזל שגולדן הפסידו שנה שעברה.
אפשר לא לאהוב את לברון אבל אי אפשר לא להעריך את מה שהוא עושה. מקוה שהוא לא יזכה בעוד אליפות בקריירה אבל את הפייט שהוא נותן אני רוצה לראות גם בעונות הבאות כי כל קבוצה אחרת מהמזרח תושפל 4-0 בהפרש ממוצע של 30 ואת זה ממש אין לי חשק לראות.
לא יכולתי לצפות אחרי המשחק (עבודה וזה).
סתם מסקרן אותי מי משחקני הקאבס חלק כבוד ומי נמלט מיד לחדר ההלבשה.
אודה למשיבים.
ברור שלברון חלק כבוד.
גם קיירי
אני ראיתי את לברון,טריסטן וגיי.אר
אבל המצלמה לא התמקדה באחרים אז קשה לדעת
אף אחד לא ברח, כולם התחבקו כמו אחים כאילו הכל היה הצגה אחת גדולה
קיירי נתן חיבוק לקארי עוד לפני שנגמר המשחק ולברון נתן חיבוק לדוראנט ישר עם השריקה.
ה ללל בטח היו בורחים לחדר הלבשה… אבל הוא , כמו מלך.
התנהג כמו שצריך
אין תלונות ,הבחור התבגר
הוא התבגר ממזמן
חלאס עם ההייט
קיירי גיימר מטורף.
קיירי מדהים… כיף גדול שיש מישהו כזה איתנו…
קיירי גיימר, אוקיי.
אבל קיירי הוא שחקן שכונה שלא יכול להוביל לבד ברמה הגבוהה ביותר.
כמות השטויות שהוא עושה היא אדירה
קיירי היום היה בבירור לא בקו הבריאות. ראו שקשה לו,
וראו שהוא נותן את ה-100% שלו.
יש לי אליו 0 תלונות.
הם מסתלבטים עליו עגל.
ואם הוא היה כשיר 100% הוא באמת איכזב
גם לברון היה שכונה ברבע האחרון.
הבן אדם עשה סטט' על חשבון הגנה.
גולדן תפרו את קליבלנד מהצד שלו.
הוא שיחק 46 מ-48 דקות הלילה.
אז בנוסף הוא גם לא מאמן משהו…
כמה ירדו פה על קר, וקארי ודוראנט על המנוחות שהם לוקחים.
אף אחד לא ירד עליהם על המנוחות.
שיבחו אותם שיש להם את הלוקסוס לשבת כמה דקות ולנוח
אתה טועה, אבל לא משנה. נגמר
עיוות המציאות. הדבר היחידי שנאמר הוא על זה שהם לוקחים מנוחות ביחד. אבל זה באמת לא משנה..
אי יכול לצטט, אבל זה באמת לא משנה..
אבל היה לו כוח לתת דרייבים לסל.. אז למה לא לשמור קצת בהגנה ?
יאללה, שנה הבאה פול ג'ורג' במקום ג'יי אר וגמר לפנתיאון
xD
עוד שיא של הדאבס:
הם הקבוצה היחידה בהיסטוריה שהפסידה תמשחק הראשון של פתיחת העונה הסדירה, וזכתה באליפות.
ת'כלס, לפי ההיגיון של דוראנט, ג'ורג' צריך להגיע לקליבלנד
הלוואי שג'ורג' יגיע לקאבס. אם אינדי מוכנה למהלך. קווין לאב לצורך הסדרה הזאת היה פחות מתאים. קיירי רק בעלייה והוא בגיל שקארי פרץ בו. לקליבלנד יש צוות מדהים לשנים הבאות. את טריסטן אפשר למכור לטורונטו. הם אוהבים אותו שם…
בוסטון לקראת חיזוק רציני השנה עם בחירה מספר 1 או מי שיגיע בטרייד פלוס זיזץ' שיעזור לסגור את החורים מקדימה.
תגיד לי מר מבקר… אתה חושב שיש לך זכות להחליט איפה תעבוד?
אני רוצה לשבח את אוהדי הגולדנים שנמנעו מלשמוח לאידם של המפסידים
חוץ מ stef30
תכלס, אתה יכול להוציא אותו מהכללה של אוהדי ג"ס
לא חושב שיש אוהד ג"ס אחד שאהד אותם יותר משנתיים שלוש ששמח היום לאיד
לטרולים אין את הזכות להיקרא אוהדים, כל מה שעושים זה להרוס לאחרים את ההנאות והחוויות
בוקר טוב ונתראה שנה הבאה 🙂
אם אוהד שמח לאיד זה בעצם אינדיקציה שהוא לא אוהד של הקבוצה
+1
עד שהתחלנו קצת להסכים, נגמרה העונה…?
אם אוהד שמח לאיד זה בעצם אינדיקציה שהוא לא אוהד של הקבוצה
אפשר לנסות להסכים על טריידים רעים ובחירות דראפט גרועות 🙂
אני לא מספיק מתמצא בפרוספקטים אבל אשתדל מאד!
גם אני לא, זה עשוי לעזור
הדבר המאכזב ביותר אצל קליבלנד בסדרה?
הספסל. המקום היחיד בו אמור היה לה להיות יתרון מובהק.
שגולדן סטייט יכינו עוד מקום במדף לשנים הבאות, ברכות לדוראנט על האליפות. נורא מרגש
לגמרי.
בעיקר קורבר ו-וויליאמס שהיו אנמים לחלוטין.
אני חושב שזה אשמתו של לו. טחן את לברון וקיירי כל הפלייאוף ולא נתן לספסל שלו לרוץ ולהיכנס לכושר. זאת למרות שהספסל של הקאבס הוא הספסל האיכותי בליגה.
היה יפה לראות את כל הקהל של גולדן סטייט צועקים לקרי mvp, mvp במקהלה. אין ספק שבשבילם הוא ה-mvp האמיתי ומי שמייצג את הלך הרוח של הקבוצה המיוחדת הזו.
עונה הבאה- גולדן סטייט heavy favorites. יש עוד מישהו? הרי הקבוצה תתחבר עוד יותר, כלומר הם יותר פייבוריטים מאשר היו העונה.. באק-טו-באק באלף אחוז.
לברון לא ישב בשקט בקיץ. יהיה שינוי במפת הכוכבים.
בוקר טוב.
אני לרב לא מגיב כאן אז קודם כל, תודה לכל העושים במלאכה.
אתם פשוט מדהימים. אין מילים.
לגבי ההישג, מה שהיה צריך לקרות ב90% קרה.
אין הפתעות, אין אכזבות.
קווין דוראנט תמיד היה מספר2 בליגה והוא עדיין כזה.
תרומתו למשחק ההתקפה של גולדן סטייט היא עצומה ובלעדיו, לדעתי, לא היה לדאבס סיכוי.
התצוגה שלו בסדרה הייתה מדהימה ובמיוחד במשחק הלילה.
לברון עשיין טוב יותר, לדעתי כמובן ולדוראנט יש עוד דרך בכדי לעקוף אותו.
אם לברון היה עושה את המעבר ללוחמים, קהילת העולם לא הייתה מםרגנת לו לא על האליפות, לא על המ.וי.פי ולא. על מספרים מדהימים.
הוא היה זכור לדראון עולם .
קווין דוראנט עשה מהלך שלכאורה הוציא אותו גדול אבל עבורי, הסדרה הזו רק הזכירה לי איזה לוזר בלתי נתפס הוא.
אולי הלוזר הגדול בהיסטוריה או לבטח אחד מהגדולים.
שוב תודה לכל המשקיעים, המגיבים ומנהלי האתר הכיפי הזה.
יום מהמם לכולם ועונת מלפפונים מהנה
גם לדוראנט לא כולם מפרגנים.
ללברון פרגנו על האליפויות עם מיאמי למרות שבזמן ההחלטה כמעט כולם חשבו שהוא שרוף מבחינתם…
קצת הגזמה להגיד שללוחמים לא היה סיכוי, סה"כ זה מפגש שלישי בין הקבוצות והיה 1-1.
מה שכן דוראנט הפר את האיזון והפך את זה ללא כוחות.
מסכים איתך שהמהלך של דוראנט היה מהלך של מוג לב, אבל כמו במקרה של לברון, 2-3 טבעות והזיכרון הקצר יכנס לפעולה ויתחילו ההשוואות לג'ורדן.
ברון לא היה מגיע בחיים ללוחמים , גם אילו רצה. אנחנו רוצים שחקנים שהם חלק מצוות , ולא מי שהוא המנהל , המאמן והסוכן של שחקני הקבוצה.
שלום לדובר ההנהלה.
אם שנה שעברה הסיטואציה הייתה הפוכה (דורנט חתום, ל ברון לא
וגס היו יכולים הם היו מחתימים אותו בלי היסוס.
גם אם שניהם היו פנויים, אם היו מעדיפים את דורנט זה היה נטו בגלל הגיל
תמשיך לחלום בהקיץ
חלילה.
אני ממש לא רוצה או רציתי את לברון במפרץ.
מי שחולם זה אתה שמאמין באידיליה כשהקבוצה שלו הוכיחה אחרת.
הזמן הוא התרופה הטובה ביותר. זה והעניין בו ההיסטוריה נכתבת על ידי המנצחים… הדוגמא שהבאת מראה זאת
אתה לוזר.
הכי חשוב שאין סוויפ היסטורי , ולברוו היחיד עם ממוצע טריפל דאסל בגמר..
כמה אופייני לו : שיחק היום בשביל הממוצעים שלו . בדקות האחרונות ראו את זה בבירור . אם היה קצת פחות אנוכי בקיץ שעבר והיה מוותר על כמה שקלים , היה יכול לקבל קבוצה יותר מאוזנת ושחקנים משלימים איכותיים יותר.
ה"א בוא תגיד לנו את מי היה ניתן להחתים שלא הוחתם בגלל השכר של לברון?
הרבה פרי אייג'נטס . וגם טריידים – אם היה מקום תחת התקרה . אני באמצע יום עבודה וממש לא בא לי להיכנס לזה עכשיו . תזכיר לי ביום אחר ואכתוב.
הייט, אתה טועה. גם אם לברון היה מוותר על 20 מיליון, זה לא היה משנה את היעדר המקום מתחת לתקרת השכר.
אני בטוח שהוא גוזר קופון גם מהחוזה של הקארדשיאן.
אתה בטוח שהתכוונת לחוזה?
כן, אחרת ממזמן היתה יוצאת קלטת.
עידן עופר עכשיו בלייב בספורט 5!
גאווה!!!
ברכות לווריורס. בהחלט אלופה ראויה. מקווה שהם קצת שבעו ובעונה הבאה יבואו קצת שאננים, שיהיה טיפה מתח לפחות 😁
מישהו יודע מה המספרים המדוייקים של לברון בפיינלס???
33.6 נקודות, 12 רב', 10 אס', 62% אפקטיבי.
ומדד הפלוס-מינוס בסדרה?
ב-212 הדקות שלברון שיחק בסדרה, גולדן סטייט קלעו 7 נק' יותר מהקאבס.
כשמוציאים את משחק 1 מהמשוואה,
אז במשחקים 2-3-4-5 , בדקות בהן לברון שיחק, הקאבס ניצחו ב-15 נק'.
מדד ה-(+/-) הוא לא מדד נהדר בשביל לבדוק יכולות של שחקן,
אבל במקרה של לברון בפיינלס זה מלמד עד כמה קליבלנד לא מסוגלת לתפקד ללא לברון על הפרקט.
וזה לחובתו של לו.
לא בקטע של יכולות. יותר עניין אותי למול דוראנט וקרי בגלל שזמני המנוחה של השלושה פחות או יותר חופפים (לברון משחק יותר וזה פועל לטובתו)….
ותודה כמובן!
לא זכור לי שמישהו סיפק פעם הופעת יחיד אולאראונד כזו בפיינלס ולמרות
זאת ירד מנוצח..לברון שנה אחרי שנה (לפחות ב-3 שנים האחרונות) מעלה את הרמה שלו בפלייאוף ובפרט בפיינלס לרמה שלא תיאמן.
רק לצערו הוא נתקל בקבוצה היסטורית שפשוט לא היה יכול לה ,כמובן חוץ מהמהפך הבאמת מדהים בעונה שעברה. הגולדנים מוציאים ממנו את שיא היכולת שלו , אבל שוב כמו שאמרתי , מול מכונה כזו משומנת זה לא מספיק. הקטע הוא שאם הלוחמים שומרים על הסגל הקיים פחות או יותר,
ורוב הסיכויים שזב גם יקרה , אז אני לא רואה קבוצה שתמנע ממנה את האליפות בשלוש שנים הקרובות. אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי בעליל..
ללברון יהיו הרבה כאבי ראש לאורך הפגרה כדי לבדוק איך הוא מוצא "פתרונות" בדמות של שחקני חיזוק/כוכבים/אולסטארים להקיף מסביבו (שוב??) כדי להיות יריב ראוי למפלצת המרובעת מהמפרץ.. בתחילת העונה הבאה, הוא יהיה כבר בן 33 ולא נשאר עוד הרבה עונות בשיא כדי לקחת לפחות עוד טבעת אחת.. ואם וכאשר הוא שוב יעשה את כל המסלול הזה עד לגמר , עם מי שזה לא יהיה , המורשת שלו הולכת להיפגע מאוד , כי קשה לי לראות את גולדן לא עושים פה שושלת של 3 שנים לפחות…
זאזא, מקגי, וקלארק – כנראה עוזבים.
איגודאלה ולווינגסטון –
לגביהם יש את שאלת מוכנותו של בעלי גולדן סטייט לשלם מס.
ה-2 שווים הרבה יותר מה-16 מיליון שהם מקבלים ביחד.
גם אם הם יוותרו על כמה מיליונים, ויקבלו ביחד 10 מיליון,
הקבוצה תשלם מס של יותר מ-10 מיליון נוספים על החוזה שלהם.
ווסט – הוא הוכיח שעדיין "יש לא את זה". הוא שווה יותר מחוזה מינימום.
השאלה היא האם הוא מסכים שוב לשחק תמורת חוזה מינימום אחרי שכבר זכה בטבעת.
בכל מקרה, זה היה קיץ מאוד מעניין.
ולגבי מה שכתבת גיא , זה די ברור שאם אתה מוציא את לברון מהקאבס הם אפילו לא נכנסים לפלייאוף… אין מה לעשות , ההשפעה שלו בכל אספקט של המשחק היא פשוט אדירה בכל קנה מידה. ראינו בדקות המעטות שהוא לא שיחק בפיינלס איך הקבוצה "שלו" היתה נראית…
והכי מבסוט זה דיויד בלאט.